Ook weer helemaal in vuur en vlam staan? Deze klanten gingen je voor
“Het belang van gedefinieerde merk- en kernwaarden wordt nogal eens onderschat, zeker in een prijselastische markt als de technische groothandel. Met nagenoeg gelijke assortimenten en dienstverlening is de uitwisselbaarheid groot. Het verschil is te maken door te handelen naar waarden waar je als organisatie voor staat. Bij Rensa waren deze waarden impliciet wel aanwezig, maar nergens verankerd in een merkmanifest. Onder bezielende leiding van Leila werden we uitgedaagd na te denken over “Waar staan we nu werkelijk voor.” Niet met ellenlange brainstormsessies en discussies, maar met een hands-on aanpak. De ware kracht van Strategy Connectors is vervolgens de vertaling naar een merkmanifest wat daadwerkelijk het impliciete verwoord.”
“Als je iemand zoekt die out-of-the-box kan denken om je marketing strategie vast te stellen, maar dit wel op een gestructureerde manier doet met altijd het resultaat in het achterhoofd, dan moet je bij Leila zijn. En dan vergeet ik nog dat ze dit op een energieke, leuke en inspirerende manier doet. Bij Rolande helpt ze ons al jarenlang om onze marketing & communicatie strategie vast te stellen, deze te vertalen naar tactische planning en om tot een efficiënte uitvoering te komen. Wij zijn er trots op dat Leila dit al jaren voor ons doet!”
“Als digital marketing agency zijn we ons natuurlijk erg bewust van onze eigen branding.
Leila heeft – als buitenstaander – ons erg geholpen om onze ideeën en gedachte te structureren. De uitkomst is een pragmatische uitwerking van onze merkwaarde. Dit document is een perfect uitgangspunt gebleken voor ons eigen team om de doorvertaling te maken naar ons logo en merk. Leila leidt workshops en discussie met passie, haar enthousiasme is erg aanstekelijk. We waren positief verrast door de uitwerking van de workshop. Leila heeft laten blijken erg veel gevoel te hebben voor branding en het destilleren van precies die zaken die belangrijk zijn. Ze is erg scherp van geest, punctueel en professioneel.”
“Wij hebben Leila Mulder van Strategy Connectors uitgenodigd om samen met ons marketing, design en salesteam de merkwaarden en pay-off te formuleren voor een nieuw merk. De aanpak van Leila is professioneel, ze weet goed in te spelen op de behoeftes van de klant, maakt nieuwe markten zich snel eigen en laat bovendien het team onderdeel zijn van het proces. Door deze aanpak is ons gehele team betrokken geweest bij het bepalen van de merkwaarden en pay-off en is daarmee het draagvlak sterk.”
“Binnen SoftwareONE zijn er wereldwijd 7 core values bepaald. Om deze meer te laten hebben we een Management Manifest gemaakt, samen met Leila. Het doel was om de 7 core values meer te laten spreken voor bestaande en nieuwe collega’s, maar ook een goed beeld te geven richting onze klanten wat voor bedrijf SoftwareONE is, immers zaken doen draait om zaken doen met mensen. We hebben het traject met Leila als zeer prettig ervaren met snel het gewenste resultaat. Dank Leila voor de samenwerking!”
“Als Hoofdredacteur van VIVA had ik de eer met Leila te werken. Wat een fijn, kundig, slagvaardig mens. Ze denkt op strategisch niveau mee met moeilijke vraagstukken en vertaalt concepten naar concrete eindproducten. Leila’s inlevingsvermogen en vaardigheid in doelgroepdenken maken haar bovendien een commercieel talent. Ze is creatief, assertief en eist een hoog niveau van haar teamleden. Ze staat voor kwaliteit en straalt dat ook uit. Kortom: een aanwinst!”
“Leila is één van de meest inspirerende merkstrategen van Nederland. Ze heeft een verfijnde intuïtie, een vlijmscherp brein en een absoluut gevoel voor design. Daarbij is ze een eersteklas team player met de kwaliteiten van een leider. En: Dankzij haar aanstekelijke gevoel voor humor verbindt zij mensen, merken en bedrijven. A great lady to work with.”
“De workshop was super inspirerend. Vooral de interactie met het team in combinatie met de goede begeleiding heeft veel energie en inzichten gebracht. Het team is volop aan de slag om dit in onze cultuur, gedrag, producten en communicatie te verankeren. Een echte aanrader en top begin van de week!”
“After a takeover in 2015, our company was looking to redefine itself, create a new mission and vision including brand values which would inspire our teams as well as our customers. Creating a safe environment to share ideas and be innovatie whilst at the same time maintain a strong focus, has greatly supported our teams in defining who we are and where we are going. Within the well-organized workshops we were able to work together in teams to create our vision for the day after tomorrow as well as an implementation plan for the entire organization.”
Cookie | Duur | Beschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |