Workshop op maat

Stel zelf je eigen
workshop samen!

Follow me
Scrollen

Op maat voor jou gemaakt

Naast de 4 standaard branding workshops die Strategy Connectors aanbiedt, is het ook mogelijk om een workshop samen te stellen op basis van de specifieke behoefte van jouw organisatie.

Denk hierbij bijvoorbeeld aan een workshop ‘Content voor sterke merken‘ waarbij we een contentstrategie uitwerken die naadloos aansluit bij jouw merk. Of een workshop ‘Waardeproposities‘ waarin we proposities bouwen die jouw klanten aanspreken. Of een ‘Teamdag‘ waarin we met jouw team de diepte induiken, verbinding creëren en samenwerken centraal staan. Een Internal Branding traject op maat voor jouw organisatie.  Of misschien wel het begeleiden van een strategie sessie met jouw team.

Daarnaast faciliteert Strategy Connectors brainstorms en teammeetings in organisaties. We snappen dat het soms handig is om een outsider bij dit soort sessies aan tafel te zetten om het gesprek op gang te brengen, de discussie te sturen of kritische vragen te stellen. Onderstaand een paar voorbeelden om je te inspireren!

Workshop Contentstrategie

Hoe vertel je het verhaal van jouw merk op een manier die jouw klanten raakt en in beweging brengt? Een workshop Contentstrategie geeft antwoord op deze vraag. We gaan aan de slag met het bepalen van thematieken, onderwerpen, tone of voice en denken na over een contentdistributiemodel dat zorgt dat de juiste content op het juiste moment op het juiste kanaal verschijnt.

Tijdens de interactieve dag denken we niet alleen na over onderwerpen voor content, maar ook over de vorm waarin de content gebracht moet worden. We maken moodboards, bedenken een beeldtaal en formeren een redactie die – na deze dag – aan de slag gaat met het uitwerken en produceren van alle ideeën die op tafel liggen.


Workshop Waardeproposities

Als je de behoeften en ergernissen van jouw klanten kent kun je hierop inspelen door scherpe waardeproposities te ontwikkelen die raken. Omdat ze naadloos inspelen op de klantbehoefte. Omdat ze ergernissen voorkomen. Omdat de klant voelt dat ze begrepen worden. Want je verkoopt geen producten of diensten. Je verkoopt zelfs geen service. Je verkoopt toegevoegde waarde: verwachtingen en ervaringen die alleen jij kunt bieden. Tijdens deze waardevolle sessie gaan we aan de hand van het Value Proposition Canvas aan de slag met dat wat jouw klanten drijft. We matchen dit met jouw organisatie en zoeken de gemene deler die jullie verbindt: hier zit jouw goud!

Voor meer
informatie of een
kennisgesprek.

Bel 085 400 49 85 of mail naar info@strategyconnectors.nl.
Maar je kan ook gebruik maken van het contactformulier.

Contactformulier