Medewerkers die niet betrokken zijn? Waarbij je weerstand voelt als er wat moet gebeuren? Waarmee er ‘gedoe’ is en die niet gemotiveerd zijn? Zonde en niet nodig! Als je je medewerkers betrekt bij je merk creëer je het tegenovergestelde: betrokken medewerkers die zorgen dat jouw organisatie gaat vliegen. Met mensen die zich verbonden voelen met jouw waarden, visie en missie ga je je volle potentieel benutten. Maar mensen voelen zich alleen ergens betrokken bij als je ze erbij betrekt. Onze Brand vs Culture sessies doen precies dat. Jouw medewerkers meenemen en betrekken bij jouw merk en organisatie. Zodat jouw medewerkers echte ambassadeurs worden!
“Het belang van gedefinieerde merk- en kernwaarden wordt nogal eens onderschat, zeker in een prijselastische markt als de technische groothandel. Met nagenoeg gelijke assortimenten en dienstverlening is de uitwisselbaarheid groot. Het verschil is te maken door te handelen naar waarden waar je als organisatie voor staat. Bij Rensa waren deze waarden impliciet wel aanwezig, maar nergens verankerd in een merkmanifest. Onder bezielende leiding van Leila werden we uitgedaagd na te denken over “Waar staan we nu werkelijk voor.” Niet met ellenlange brainstormsessies en discussies, maar met een hands-on aanpak. De ware kracht van Strategy Connectors is vervolgens de vertaling naar een merkmanifest wat daadwerkelijk het impliciete verwoord.”