Workshops

Vier unieke workshops,
drie verschillende formats

Met bewezen resultaat!

Follow me
Scrollen

work·shop
(de; m; meervoud: workshops)

Door middel van een workshop – een interactieve, inhoudelijke, inspirerende en creatieve sessie – kom je tot de mooiste en beste output. Want samen weet je meer. En als je geïnspireerd en uitgedaagd wordt, wordt het nog beter! Daarnaast zorgt onze methode ervoor dat je leert hoe je als organisatie kritisch blijft naar jezelf. Jouw werkwijze en jouw business. Want verandering is nooit af. De wereld is continue in beweging en klantverwachtingen en -behoeften veranderen door alle innovaties om ons heen. Als je leert hoe je hiermee om kan gaan en hoe je in beweging kunt blijven op een manier die bij jou past, bouw je aan een duurzame toekomst.

Workshop
Innovation
Als merk of organisatie wil ‘MOET’ je je verbinden met de toekomst! De wereld waarin we leven verandert in snel tempo en organisaties moeten meeveranderen. Dat is wat klanten verwachten van de organisatie waar ze zaken mee doen.
Play Video

Workshop video  |  Innovation

Workshop
Customer Engagement
Hoe zorg je ervoor dat klanten “In een wereld waar klanten overal heen kunnen en alles binnen handbereik is“ voor jou kiezen? Leer jouw klanten, de verwachtingen en behoeftes zie ze hebben beter kennen in de workshop Customer Engagement. Hoef je ze daarna niets meer te verkopen, omdat je weet in te spelen op dat wat ze ECHT nodig hebben.
Play Video

Workshop video  |  Customer Engagement

Workshop
Employee Engagement
Personeel zorgt vaak voor een hoop gedoe en rompslomp. Terwijl betrokken medewerkers juist het tegenovergestelde opleveren! Met betrokken medewerkers gaat een organisatie echt vliegen. Met mensen die zich verbonden voelen met jouw waarden, visie en missie ga je echt je volle potentieel benutten. Om mensen zich betrokken te laten voelen, moet je ze er wel bij betrekken. Zo worden medewerkers ambassadeurs.
Play Video

Workshop video  |  Employee Engagement

Workshop
Branding
Een stevig merkfundament in 1 dag! Tijdens de workshop ˜Branding˜ brengen wij jouw merk scherp in kaart en maken we de positionering (weer) helder. Of je nou alleen even de boel wilt afstoffen en opfrissen of op zoek bent naar een hele nieuwe merkidentiteit. Het hebben van een sterk merk en een ECHT merkverhaal cruciaal om te verbinden met (potentiële) klanten en medewerkers.
Play Video

Workshop video  |  Branding

Zoveel mensen, zoveel wensen

We verzorgen ook
maatwerk workshops

We verzorgen ook maatwerk workshops

Naast deze 4 unieke workshops, is het ook mogelijk om workshops samen te stellen op basis van de behoefte van jouw organisatie. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een workshop ‘Content voor sterke merken‘ waarbij we een contentstrategie uitwerken die naadloos aansluit bij jouw merk, een workshop ‘Waardeproposities‘ waarin we proposities bouwen die jouw klanten aanspreken of een ‘Teamdag‘ waarin we met jouw team de diepte induiken, verbinding creëren en samenwerken centraal staan.

Wat anderen er van vonden

Harm Koningen

Eigenaar

“Iedereen laten doen waar die goed in is” Daar geloven wij in bij Debo. Tijdens de branding-sessie met Leila zijn wij door middel van een geweldige workshop uit onze comfortzone gehaald en hierdoor grenzeloos gaan nadenken. Het eindresultaat is van hoog niveau en beter dan verwacht, wij zijn klaar om grenzeloos te denken, te doen en te verbluffen. Thanks Leila.

 

Michel van Teijlingen

General Manager

“Binnen SoftwareONE zijn er wereldwijd 7 core values bepaald. Om deze meer te laten hebben we een Management Manifest gemaakt, samen met Leila. Het doel was om de 7 core values meer te laten spreken voor bestaande en nieuwe collega’s, maar ook een goed beeld te geven richting onze klanten wat voor bedrijf SoftwareONE is, immers zaken doen draait om zaken doen met mensen. We hebben het traject met Leila als zeer prettig ervaren met snel het gewenste resultaat. Dank Leila voor de samenwerking!”

 

Ramon Vial

Chief Commercial Officer

“Wij hebben Leila Mulder van Strategy Connectors uitgenodigd om samen met ons marketing, design en salesteam de merkwaarden en pay-off te formuleren voor een nieuw merk. De aanpak van Leila is professioneel, ze weet goed in te spelen op de behoeftes van de klant, maakt nieuwe markten zich snel eigen en laat bovendien het team onderdeel zijn van het proces. Door deze aanpak is ons gehele team betrokken geweest bij het bepalen van de merkwaarden en pay-off en is daarmee het draagvlak sterk.”

 

Meer informatie?
Inspiratie? Of gewoon
zin in koffie?
Kan allemaal

Contactformulier