Uniek concept,
Bewezen format,
Gegarandeerd resultaat.
Vergeet alles wat je wist over strategie.
Het kan sneller, leuker, makkelijker en beter.
Waarom zou je kiezen voor maandenlange branding- of strategietrajecten als het ook in een dag kan? De workshops, One Day Intensives, interactieve sessies – you name it, zorgen niet alleen voor resultaat maar creëren tegelijkertijd draagvlak en interne betrokkenheid.
Daarnaast zorgt de bewezen methode ervoor dat je leert hoe je als organisatie kritisch blijft naar jezelf. Jouw werkwijze en jouw business. Want verandering is nooit af. De wereld is continue in beweging en klantverwachtingen en -behoeften veranderen door alles wat er om ons heen gebeurt. Als je leert hoe je hiermee om kan gaan en hoe je in beweging kunt blijven op een manier die bij jou past, bouw je duurzaam aan een duurzame toekomst.
Het merk is het fundament dat je nodig hebt om verder te kunnen bouwen. Als je weet waar je voor staat en waar je voor gaat wordt het in een stuk eenvoudiger om de juiste klanten te vinden en aan je te binden. En niet alleen klanten: ook medewerkers zijn betrokkener als ze begrijpen waar ze aan werken en waarom! Het geeft richting. Focus. En maakt het nemen van beslissingen een stuk makkelijker. Je weet nu immers op basis waarvan je die keuzes moet maken.
We beginnen daarom altijd bij het begin. Een huis dat zonder fundament gebouwd wordt, blijft heus wel even staan. Maar als de omstandigheden veranderen (en het is echt niet elke dag zonnig, droog en 20 graden), dan gaat het huis wankelen. Net zoals jouw merk dat doet als de omstandigheden veranderen. En dat doen ze. Als er 1 ding zeker is, is dat niets zeker is.
Maar met een goed fundament kun je jaren vooruit. En natuurlijk wil je af en toe een ander kleurtje op de muur en is de badkamer een keer aan vervanging toe. Ook dat is bij een merk niet anders. Evolutie van je merk is goed en logisch. Zolang de basis maar klopt!
Door middel van workshops kom je tot de mooiste en beste output. Want samen weet je meer. We zorgen voor een interactieve, inhoudelijke, inspirerende en creatieve sessie. Als je geïnspireerd en uitgedaagd wordt, is het resultaat immers nog beter!
In mijn werkwijze staan FOCUS, VERBINDING en CREATIVITEIT altijd centraal. Want zoals William Plomer ooit zei: “It is the function of creative people to perceive relations between thoughts, or things, or forms of expressions that seem utterly different, and be able the Connect the seemingly Unconnected.“
“Als je iemand zoekt die out-of-the-box kan denken om je marketing strategie vast te stellen, maar dit wel op een gestructureerde manier doet met altijd het resultaat in het achterhoofd, dan moet je bij Leila zijn. En dan vergeet ik nog dat ze dit op een energieke, leuke en inspirerende manier doet. Bij Rolande helpt ze ons al jarenlang om onze marketing & communicatie strategie vast te stellen, deze te vertalen naar tactische planning en om tot een efficiënte uitvoering te komen. Wij zijn er trots op dat Leila dit al jaren voor ons doet!”
“Iedereen laten doen waar die goed in is” Daar geloven wij in bij Debo. Tijdens de branding-sessie met Leila zijn wij door middel van een geweldige workshop uit onze comfortzone gehaald en hierdoor grenzeloos gaan nadenken. Het eindresultaat is van hoog niveau en beter dan verwacht, wij zijn klaar om grenzeloos te denken, te doen en te verbluffen. Thanks Leila.
“Binnen SoftwareONE zijn er wereldwijd 7 core values bepaald. Om deze meer te laten hebben we een Management Manifest gemaakt, samen met Leila. Het doel was om de 7 core values meer te laten spreken voor bestaande en nieuwe collega’s, maar ook een goed beeld te geven richting onze klanten wat voor bedrijf SoftwareONE is, immers zaken doen draait om zaken doen met mensen. We hebben het traject met Leila als zeer prettig ervaren met snel het gewenste resultaat. Dank Leila voor de samenwerking!”
“Wij hebben Leila Mulder van Strategy Connectors uitgenodigd om samen met ons marketing, design en salesteam de merkwaarden en pay-off te formuleren voor een nieuw merk. De aanpak van Leila is professioneel, ze weet goed in te spelen op de behoeftes van de klant, maakt nieuwe markten zich snel eigen en laat bovendien het team onderdeel zijn van het proces. Door deze aanpak is ons gehele team betrokken geweest bij het bepalen van de merkwaarden en pay-off en is daarmee het draagvlak sterk.”
Cookie | Duur | Beschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
“Het belang van gedefinieerde merk- en kernwaarden wordt nogal eens onderschat, zeker in een prijselastische markt als de technische groothandel. Met nagenoeg gelijke assortimenten en dienstverlening is de uitwisselbaarheid groot. Het verschil is te maken door te handelen naar waarden waar je als organisatie voor staat. Bij Rensa waren deze waarden impliciet wel aanwezig, maar nergens verankerd in een merkmanifest. Onder bezielende leiding van Leila werden we uitgedaagd na te denken over “Waar staan we nu werkelijk voor.” Niet met ellenlange brainstormsessies en discussies, maar met een hands-on aanpak. De ware kracht van Strategy Connectors is vervolgens de vertaling naar een merkmanifest wat daadwerkelijk het impliciete verwoord.”