Na ervaring te hebben opgedaan aan zowel klant- als bureauzijde ben ik in 2013 gestart met ondernemen. Ik was op zoek naar een manier om echt waarde te kunnen toevoegen. Om te werken op een manier die bij mij past. Zodat ik echt impact kan maken. Dat alles heeft geresulteerd in Strategy Connectors. Zonder strategie, zonder visie en zonder identiteit kun je moeilijk navigeren in de complexe en snel veranderende wereld waarin we leven. Deze elementen vormen de basis voor alles wat ik doe. Omdat ze de basis zouden moeten vormen voor alles wat jij doet.
Deze elementen zijn universeel. Groot of klein. Producten of diensten. Corporate of start up. Lokaal of internationaal. Maar de invulling is voor iedereen anders. Daarom kun je bij Strategy Connectors werken aan de universele elementen op een manier die bij jou past. Bekijk hier de verschillende workshops die we aanbieden.
Wat ik kom brengen
Ik wil mensen en merken raken. Impact maken. Niet als doel op zich, maar wel met een duidelijk doel: succesvoller zijn met wat je doet! Meer klanten, betere klanten, loyalere klanten. En datzelfde geldt voor medewerkers. Elk merk en elke organisatie zou zichzelf de vragen ‘wie ben je echt’ en ‘wat wil je echt’ moeten stellen. Alleen dan kun je duurzame verbindingen aangaan met zowel klanten als medewerkers. Om dat te kunnen doen moet je keuzes durven maken. Je kunt niet alles. Je kunt er niet voor iedereen zijn. Als jij als merk of organisatie al geen keuze kunt maken of durft te maken, hoe kun je dan verwachten dat een klant of medewerker wel voor jou kiest?
Ik kom niet met het antwoord. Maar ik leer je wel hoe je zelf tot het antwoord kunt komen. Want het traject is nooit af. Je blijft altijd in beweging. De wereld om ons heen is volop in beweging en verandert in snel tempo. De behoefte van mensen (en dus ook van jouw klant) verandert onder invloed van alle – technologische – ontwikkelingen. Daarom moet je kritisch blijven naar jezelf. Jezelf opnieuw uit blijven vinden. Ik leer je hoe je dat kunt doen en hoe je ervoor zorgt dat dit een terugkerend onderwerp op de agenda wordt en blijft.
Wie ik ben
Met meer dan 20 jaar ervaring als Strateeg aan zowel klant- als bureauzijde heb ik meer dan 100 merken in beweging gebracht. Met die kennis en ervaring help ik organisaties om de volgende stap te zetten. De methode die ik ontwikkeld heb is ontstaan vanuit een persoonlijke frustratie: niemand (en ik zeker niet!) zit te wachten op lange trajecten. Ze kosten veel tijd, energie en geld en leveren in verhouding te weinig op. Daarnaast geloof ik niet dat een externe partij op afstand jouw merk kan vormgeven. Daar speel je zelf de belangrijkste rol in!
Daarom heb ik een methode ontwikkeld waarin we in 1 dag samen met het team een krachtig fundament leggen: jouw merk! En vanuit dit fundament bouwen we verder. Internal Branding, Customer Experience, Waardeproposities, Teamdagen, Visuele Brandstories en meer. Alles kan. Of laat ik het anders zeggen, we doen wat nodig is. Niets meer en niets minder.Â
Cookie | Duur | Beschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |