"If you can connect people, you can create the future."

- Leila

Follow us
Scrollen

Hoe het begon

Na ervaring te hebben opgedaan aan zowel klant- als bureauzijde ben ik in 2013 gestart met ondernemen. Ik was op zoek naar een manier om echt waarde te kunnen toevoegen. Om te werken op een manier die bij mij past. Zodat ik echt impact kan maken. Dat alles heeft geresulteerd in Strategy Connectors. Zonder strategie, zonder visie en zonder identiteit kun je moeilijk navigeren in de complexe en snel veranderende wereld waarin we leven. Deze elementen vormen de basis voor alles wat ik doe. Omdat ze de basis zouden moeten vormen voor alles wat jij doet.

 

Deze elementen zijn universeel. Groot of klein. Producten of diensten. Corporate of start up. Lokaal of internationaal. Maar de invulling is voor iedereen anders. Daarom kun je bij Strategy Connectors werken aan de universele elementen op een manier die bij jou past. Bekijk hier de verschillende formats die Strategy Connectors biedt.

Strateeg, innovator, verbinder en wakkermaker.

Wat ik kom brengen

Ik wil mensen en merken raken. Impact maken. Niet als doel op zich, maar wel met een duidelijk doel: succesvoller zijn met wat je doet! Meer klanten, betere klanten, loyalere klanten. En datzelfde geldt voor medewerkers. Elk merk en elke organisatie zou zichzelf de vragen ‘wie ben je echt’ en ‘wat wil je echt’ moeten stellen. Alleen dan kun duurzame verbindingen aangaan met zowel klanten als medewerkers. Om dat te kunnen doen moet je keuzes durven maken. Je kunt niet alles. Je kunt er niet voor iedereen zijn. Als jij als merk of organisatie al geen keuze kunt maken of durft te maken, hoe kun je dan verwachten dat een klant of medewerker wel voor jou kiest?

 

Ik kom niet met het antwoord. Maar ik leer je wel hoe je zelf tot het antwoord kunt komen. Want het traject is nooit af. Je blijft altijd in beweging. De wereld om ons heen is volop in beweging en verandert in snel tempo. De behoefte van mensen (en dus ook van jouw klant) verandert onder invloed van alle – technologische – ontwikkelingen. Daarom moet je kritisch blijven naar jezelf. Jezelf opnieuw uit blijven vinden. Ik leer je hoe je dat kunt doen en hoe je ervoor zorgt dat dit een terugkerend onderwerp op de agenda wordt en blijft.

Brands for the future

Wie ik ben

Voor mij zijn ‘keuzes maken’ en ‘in contact zijn en blijven met jezelf’ of ‘verbinding’ belangrijke thema’s. Nu is dit voor iedereen belangrijk en leven we anno 2020 – gelukkig – in een maatschappij waar meer ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en waar dit soort thema’s niet meteen afgedaan worden als ‘gezeur’. Voor mezelf is dit al sinds ik 11 jaar oud was belangrijk. Niet omdat ik nou zo’n enorme trendsetter ben, maar omdat een ongeluk mij hiertoe gedwongen heeft. Na een val van een paard heb ik blijvend letsel opgelopen wat zich bij mij uit in chronische pijn. Pijn in mijn hoofd. Elke dag. Ik heb dus al vroeg moeten leren dat je keuzes moet maken, energie niet ongelimiteerd is en je jezelf echt voorop mag (MOET) zetten.

"Without Strategy it is just Stuff.
The world has enough Stuff."

"Without Strategy it is just Stuff. The world has enough Stuff."