Updates

Blogs, inspiratie.
en ander leuks.

blogs Ter inspiratie en vermaak.
Geinspireerd en zin om aan de slag te gaan?
We zijn er klaar voor!

Waarom je een beetje Italië in je marketingplan wilt stoppen

Waarom je een beetje Italië in je marketingplan...

🍝🇮🇹 Na een week in Italië – het land van pasta, passie en ‘domani’ – leek het me goed om…
De impact van AI op de marketingafdeling

De impact van AI op de marketingafdeling

Het marketing speelveld verandert sneller dan ooit, en AI staat centraal in deze transformatie. Of we nou willen of niet,…
De kunst van het schrijven van een goed merkverhaal

De kunst van het schrijven van een goed...

Je merkverhaal is het hart en de ziel van een bedrijf. Het is dat waar klanten verliefd op worden, wat…
Word de Sinterklaas in marketing

Word de Sinterklaas in marketing

Afgelopen zaterdag was het weer zo ver. Sinterklaas meerde met de stoomboot aan in Nederland. En in de drukste maand…
De ROI van Branding: investeren in branding betaalt zich uit

De ROI van Branding: investeren in branding betaalt...

In tijden waarin alles meetbaar moet zijn, krijgt branding soms minder prioriteit in vergelijking met direct meetbare marketinginspanningen. Toch tonen…
Zonder zichtbaarheid geen merk

Zonder zichtbaarheid geen merk

Laten we het eens hebben over online zichtbaarheid. Want waarom is dat eigelijk zo belangrijk? Iedereen heeft het erover, maar…
Content moet

Content moet

Maar wat ga je in vredesnaam vertellen? Nou simpel. Het volgende! En dan dus niet allerlei commerciële content die jouw…
Jij bent niet je merk

Jij bent niet je merk

Jouw merk is dat wat jouw klant vindt dat je bent. Nu is het natuurlijk niet zo dat je daar…
Je hebt echt een merkbelofte nodig!

Je hebt echt een merkbelofte nodig!

Maar wat is een merkbelofte eigenlijk precies? Simpel gezegd: het is dat wat je aan je klanten belooft op het…
Ik ben rechts dus niet creatief

Ik ben rechts dus niet creatief

“Linkshandige mensen zijn creatiever.” Tenminste… dat zegt men altijd toch? Als ik ons gezin als voorbeeld neem dan zit er…
Waarom innoveren zonder creativiteit zo moeilijk is

Waarom innoveren zonder creativiteit zo moeilijk is

Innovatie en creativiteit gaan hand in hand. Of: zonder creativiteit is innovatie niet mogelijk. Maar, waarom is dat eigenlijk zo?…
Branding op social media

Branding op social media

Branding zorgt niet alleen voor herkenning, maar bouwt ook aan vertrouwen en loyaliteit bij je klanten. En medewerkers trouwens ook.…
Begin bij het begin. And then make it work.

Begin bij het begin. And then make it...

En dat klinkt natuurlijk als een ontzettend cliché, maar zijn clichés niet daarom juist clichés geworden? Omdat ze waar zijn?…
Zo word je een sterk merk

Zo word je een sterk merk

Laten we eerlijk zijn. Als ondernemer ben je vaak bezig met dat waar je goed in bent. Dat wat echt…
Van nature zijn we allemaal creatief

Van nature zijn we allemaal creatief

Mensen (kinderen) zijn van nature creatief. We worden geboren met een flinke dosis creativiteit. Deze creativiteit stelt ons in staat…
Innoveren kun je leren. En iedereen is creatief. Maar is dat wel echt zo?

Innoveren kun je leren. En iedereen is creatief....

De korte versie van dit verhaal: JA. De lange versie: Ja, dat kan maar het is niet zo makkelijk als…
Wat we kunnen leren van Sinterklaas

Wat we kunnen leren van Sinterklaas

Als iemand zijn marketing goed voor elkaar heeft is het Sinterklaas wel. Zonder iets te doen heeft iedereen het over…
Dit is jouw merkessentie (stap voor stap)

Dit is jouw merkessentie (stap voor stap)

Waar sta je voor als merk? Wat is jouw bestaansrecht? Twee eenvoudige vragen die vaak niet zo eenvoudig te beantwoorden…
Tips voor onderscheidende branding

Tips voor onderscheidende branding

Branding is en blijft voor elke organisatie belangrijk. Zeker in deze tijd wil je een duidelijke en herkenbare identiteit hebben.…
Tips voor innovatie en verandering

Tips voor innovatie en verandering

Elke organisatie kan innoveren. Maar waarom is het in de praktijk dan vaak zo lastig? De Corona crisis heeft dit…
Innovatie bepaalt de toekomst

Innovatie bepaalt de toekomst

In veel organisaties vormen de werkzaamheden van vandaag de rode draad voor de bedrijfsvoering van morgen. Als je in de…
Verbinding in tijden van Social Distance

Verbinding in tijden van Social Distance

In tijden van #stayhome en social distance is het lastig om in de verbinding te blijven. Natuurlijk kan dat online.…
Communicatie in tijden van crisis dwingt tot keuzes

Communicatie in tijden van crisis dwingt tot keuzes

In tijden van crisis wordt alles anders. De wereld verandert en zorgt ervoor dat we weer even met andere ogen…
Lego is volgens onderzoek het merk met de beste reputatie (2020)

Lego is volgens onderzoek het merk met de...

Lego is volgens onderzoek het merk met de beste reputatie (2020) Er kan veel gebeuren in 10 jaar. Met de…

Contactformulier