Business

Je weet wat je wilt, maar HOE kom je daar?

Scrollen

Je weet waar je voor staat als merk (Branding workshop!) en ook waar je voor gaat (Brand vs Future), maar dan… Hoe zorg je ervoor dat je ook daadwerkelijk de stappen gaat zetten die je daar brengen? Tijdens de Brand vs Business sessie gaan we hiermee aan de slag. We pakken de stip op de horizon en jouw merk als uitgangspunt en bepalen samen hoe we daar kunnen komen. 

Welke stappen moet je zetten, waar moet je beginnen, wie en wat heb je daarvoor nodig en wie neemt de verantwoordelijkheid.

En ja, er leiden meer wegen naar Rome, dus hoe fijn is het als je het pad kiest dat het beste bij jullie organisatie en team past!

Play Video

Dit houdt de workshop in

Aan de hand van verschillende interactieve oefeningen gaan we in 1 dag aan de slag met jouw actieplan. De volgende elementen komen aan bod tijdens de Brand vs Business sessie:

  • Leiderschap: Wat is leiderschap in relatie tot je doelstellingen en hoe ga je jouw leiderschap pakken?
  • Eigenaarschap: Wie gaat wat doen? Wie voelt zich verantwoordelijk voor een bepaald onderwerp en maakt dat eigen.
  • Stappenplan: Welke stappen ga je de komende tijd zetten om je stip op de horizon te bereiken – als persoon, als team en als organisatie? Wie en wat heb je daarvoor nodig en wanneer ben je succesvol?
  • Focus: Want je kunt niet alles en zeker niet alles tegelijk. Dus waar geef je prioriteit aan en waarom en waar begin je?

Dit levert de workshop op

  • Inzicht in rollen: Wie kan welke rol op zich nemen in het bereiken van de doelstellingen en hoe kun je elkaar daarbij helpen en voor inzetten.
  • Duidelijkheid en verantwoordelijkheid: Wie gaat waarmee aan de slag?
  • Een stappenplan: Met overzicht in de stappen die je samen gaat zetten om die ambitie in te vullen.
  • Heldere focus: Wat levert het meeste op en kost je het minste en wat heeft juist meer tijd nodig? Met andere woorden: duidelijkheid over waar je morgen mee moet starten!

Ervaringen

Letteke Bens

Marketing Manager | Kwantum

Leila beschikt over een uitzonderlijk talent om organisaties te helpen hun ware identiteit te ontdekken en te vertalen naar effectieve strategieën. Haar focus op samenwerking en haar vermogen om mensen en merken te raken, maken haar tot een waardevolle partner voor elke organisatie.

Rick Hammink

Hoofd Marketing en Communicatie | Gévier

We werden uitgedaagd na te denken over “Waar staan we nu werkelijk voor.” Niet met ellenlange brainstormsessies en discussies, maar met een hands-on aanpak. De grote kracht van Leila is vervolgens de vertaling naar een merkmanifest wat daadwerkelijk het impliciete verwoord.

Jolon van der Schuit

CEO | Rolande

Als je iemand zoekt die out-of-the-box kan denken om je marketing strategie vast te stellen, maar dit wel op een gestructureerde manier doet met altijd het resultaat in het achterhoofd, dan moet je bij Leila zijn.

Harm Koningen

Eigenaar | Debo

Tijdens de branding-sessie met Leila zijn wij door middel van een geweldige workshop uit onze comfortzone gehaald en hierdoor grenzeloos gaan nadenken. Het eindresultaat is van hoog niveau en beter dan verwacht.

Michel van Teijlingen

General Manager | Software One

Binnen SoftwareONE zijn er wereldwijd 7 core values bepaald. Om deze meer te laten hebben we een Management Manifest gemaakt, samen met Leila. We hebben het traject met Leila als zeer prettig ervaren met snel het gewenste resultaat.

Ramon Vial

Chief Commercial Officer | Optima Cycles / Lovens

De aanpak van Leila is professioneel, ze weet goed in te spelen op de behoeftes van de klant, maakt nieuwe markten zich snel eigen en laat bovendien het team onderdeel zijn van het proces.

Meer informatie?
Inspiratie? Of gewoon
zin in koffie?