Future

Is jouw merk klaar voor de toekomst?

Scrollen

Als merk is het belangrijk om bezig ziet zijn met de toekomst! Want de wereld waarin we leven verandert in snel tempo. En organisaties moeten meebewegen. Meeveranderen. Omdat de wereld waarin we leven daarom vraagt. Omdat klanten dat verwachten. En omdat je niet de volgende Kodak of V&D wilt worden. Tijdens de Brand vs Future sessie werken we dan ook aan de toekomst van jouw merk. En dan vooral aan wat innovatie voor jouw organisatie en merk kan betekenen om de toekomst vorm te geven. We challengen dat wat er vandaag is. Kijken naar nieuwe mogelijkheden. Benutten sterke punten en laten zwakke punten achter ons. Een innovatiesessie dus. Maar dan op onze eigen-wijze manier ;)

Play Video

Dit houdt de workshop in

Tijdens de Brand vs Future sessie werken aan concrete ideeën en concepten. Ideeën waar je na deze dag ook echt mee aan de slag kunt! De volgende elementen komen aan bod:

  • Toekomstvisie: Waar ga je voor? Hoe zie je de toekomst voor je? Welke doelen heb je?
  • BHAG: Een Big Hairy Audacious Goal – die stip op de verre horizon die nog niet helemaal concreet is maar wel een duidelijke richting geeft.
  • Innovatiedenken aanzetten: Want innoveren kun je echt leren! Iedereen is creatief, maar door alle dagelijkse verplichtingen wordt ons innovatie d.n.a. niet zo vaak meer geactiveerd. Daar gaan we verandering in aanbrengen!
  • Conceptontwikkeling: Nieuwe Businesses, producten, diensten, afdelingen etc beginnen met een concept. Een idee. Een richting.
  • Kill your darlings: Niet alle ideeën zijn goede ideeën.. Daarom challengen we alles wat vandaag bedacht is zodat alleen de echt kansrijke ideeën overeind blijven.
  • Pitchen: De beste ideeën leggen we voor aan een echte jury!

Dit levert de workshop op

  • 1 of meerdere uitgewerkte innovatie ideeën waar je verder mee aan de slag kunt
  • Een duidelijke visie op de toekomst: Hoe ziet de stip op de horizon eruit en hoe ga je hier invulling aan geven? Welke doelen ga je stellen?
  • Innovatiedenken wordt aangezet: Want innoveren kun je echt leren. Dus dat is precies wat we gaan doen.
  • Betrokken medewerkers: Samen nieuwe ideeën bedenken en concepten uitwerken maakt dat mensen zich gezien en gehoord voelen. En laten we eerlijk zijn: hoe tof is het als jouw idee straks ook echt uitgevoerd word?!

Daarnaast zorgt deze dag ervoor dat innovatie op de agenda komt te staan! Aan jullie om het na deze dag structureel onderdeel te maken het werk. Om innovatie een terugkerend thema te laten zijn. Want innovatie is nooit af.

Ervaringen

Letteke Bens

Marketing Manager | Kwantum

Leila beschikt over een uitzonderlijk talent om organisaties te helpen hun ware identiteit te ontdekken en te vertalen naar effectieve strategieën. Haar focus op samenwerking en haar vermogen om mensen en merken te raken, maken haar tot een waardevolle partner voor elke organisatie.

Rick Hammink

Hoofd Marketing en Communicatie | Gévier

We werden uitgedaagd na te denken over “Waar staan we nu werkelijk voor.” Niet met ellenlange brainstormsessies en discussies, maar met een hands-on aanpak. De grote kracht van Leila is vervolgens de vertaling naar een merkmanifest wat daadwerkelijk het impliciete verwoord.

Jolon van der Schuit

CEO | Rolande

Als je iemand zoekt die out-of-the-box kan denken om je marketing strategie vast te stellen, maar dit wel op een gestructureerde manier doet met altijd het resultaat in het achterhoofd, dan moet je bij Leila zijn.

Harm Koningen

Eigenaar | Debo

Tijdens de branding-sessie met Leila zijn wij door middel van een geweldige workshop uit onze comfortzone gehaald en hierdoor grenzeloos gaan nadenken. Het eindresultaat is van hoog niveau en beter dan verwacht.

Michel van Teijlingen

General Manager | Software One

Binnen SoftwareONE zijn er wereldwijd 7 core values bepaald. Om deze meer te laten hebben we een Management Manifest gemaakt, samen met Leila. We hebben het traject met Leila als zeer prettig ervaren met snel het gewenste resultaat.

Ramon Vial

Chief Commercial Officer | Optima Cycles / Lovens

De aanpak van Leila is professioneel, ze weet goed in te spelen op de behoeftes van de klant, maakt nieuwe markten zich snel eigen en laat bovendien het team onderdeel zijn van het proces.

Meer informatie?
Inspiratie? Of gewoon
zin in koffie?