Strategie die werkt. Resultaten die tellen.

Bedrijven helpen groeien met effectieve marketingstrategieën

Strategie als basis

“If you can connect people, you can create the future.”​

Na ervaring te hebben opgedaan aan zowel klant- als bureauzijde ben ik in 2013 gestart met ondernemen. Ik was op zoek naar een manier om echt waarde te kunnen toevoegen. Om te werken op een manier die bij mij past. Zodat ik echt impact kan maken. Dat alles heeft geresulteerd in Strategy Connectors. Zonder strategie, zonder visie en zonder identiteit kun je moeilijk navigeren in de complexe en snel veranderende wereld waarin we leven. Deze elementen vormen de basis voor alles wat ik doe. Omdat ze de basis zouden moeten vormen voor alles wat jij doet.

 

Deze elementen zijn universeel. Groot of klein. Producten of diensten. Corporate of start up. Lokaal of internationaal. Maar de invulling is voor iedereen anders. Daarom kun je bij Strategy Connectors werken aan de universele elementen op een manier die bij jou past. Bekijk hier de verschillende workshops die we aanbieden.

Strateeg, innovator, verbinder en wakkermaker

“Without Strategy it is just Stuff. The world has enough Stuff.”​

Ik wil mensen en merken raken. Impact maken. Niet als doel op zich, maar wel met een duidelijk doel: succesvoller zijn met wat je doet! Meer klanten, betere klanten, loyalere klanten. En datzelfde geldt voor medewerkers. Elk merk en elke organisatie zou zichzelf de vragen ‘wie ben je echt’ en ‘wat wil je echt’ moeten stellen. Alleen dan kun je duurzame verbindingen aangaan met zowel klanten als medewerkers. Om dat te kunnen doen moet je keuzes durven maken. Je kunt niet alles. Je kunt er niet voor iedereen zijn. Als jij als merk of organisatie al geen keuze kunt maken of durft te maken, hoe kun je dan verwachten dat een klant of medewerker wel voor jou kiest?

Met meer dan 20 jaar ervaring als Strateeg aan zowel klant- als bureauzijde heb ik meer dan 100 merken in beweging gebracht. Met die kennis en ervaring help ik organisaties om de volgende stap te zetten. De methode die ik ontwikkeld heb is ontstaan vanuit een persoonlijke frustratie: niemand (en ik zeker niet!) zit te wachten op lange trajecten. Ze kosten veel tijd, energie en geld en leveren in verhouding te weinig op. Daarnaast geloof ik niet dat een externe partij op afstand jouw merk kan vormgeven. Daar speel je zelf de belangrijkste rol in!

Impact, co-creatie en creativiteit

Als oprichter van Strategy Connectors help ik bedrijven om hun marketingstrategie scherp te krijgen en deze succesvol uit te voeren. Met jarenlange ervaring in diverse sectoren weet ik precies hoe je strategie vertaalt naar concrete resultaten.

  • Ervaring: Meer dan 20 jaar in strategisch marketingadvies
  • Expertise: Van branding en positionering tot data-gedreven
  • Passie: Bedrijven helpen groeien door marketing slim en effectief in te zetten

Hoe ik werk

“If you can connect people, you can create the future.”​
  • Strategisch scherp en praktisch toepasbaar
    Samen ontwikkelen we een heldere marketingstrategie die past bij jouw organisatie en doelgroep – van workshop tot langdurige strategische coaching.
  • Pragmatisch en in co-creatie ontwikkeld
    Geen dikke rapporten die in de la verdwijnen, maar een plan dat direct in de praktijk werkt. En een plan dat gedragen wordt vanaf de start. Want we ontwikkelen samen,
  • Creatief en met het merk als basis
    Resultaten zijn belangrijk. En resultaten worden sneller bereikt als we anders naar hetzelfde vraagstuk gaan kijken. Daarom gebruik ik creativiteit als versneller en is het merk altijd de basis

Ervaringen

Rick Hammink

Hoofd Marketing en Communicatie | Gévier

“Het belang van gedefinieerde merk- en kernwaarden wordt nogal eens onderschat, zeker in een prijselastische markt als de technische groothandel. Met nagenoeg gelijke assortimenten en dienstverlening is de uitwisselbaarheid groot. Het verschil is te maken door te handelen naar waarden waar je als organisatie voor staat. Bij Rensa waren deze waarden impliciet wel aanwezig, maar nergens verankerd in een merkmanifest. Onder bezielende leiding van Leila werden we uitgedaagd na te denken over “Waar staan we nu werkelijk voor.” Niet met ellenlange brainstormsessies en discussies, maar met een hands-on aanpak. De ware kracht van Strategy Connectors is vervolgens de vertaling naar een merkmanifest wat daadwerkelijk het impliciete verwoord.”

Jolon van der Schuit

CEO | Rolande

“Als je iemand zoekt die out-of-the-box kan denken om je marketing strategie vast te stellen, maar dit wel op een gestructureerde manier doet met altijd het resultaat in het achterhoofd, dan moet je bij Leila zijn. En dan vergeet ik nog dat ze dit op een energieke, leuke en inspirerende manier doet. Bij Rolande helpt ze ons al jarenlang om onze marketing & communicatie strategie vast te stellen, deze te vertalen naar tactische planning en om tot een efficiënte uitvoering te komen. Wij zijn er trots op dat Leila dit al jaren voor ons doet!”

Harm Koningen

Eigenaar | Debo

“Iedereen laten doen waar die goed in is” Daar geloven wij in bij Debo. Tijdens de branding-sessie met Leila zijn wij door middel van een geweldige workshop uit onze comfortzone gehaald en hierdoor grenzeloos gaan nadenken. Het eindresultaat is van hoog niveau en beter dan verwacht, wij zijn klaar om grenzeloos te denken, te doen en te verbluffen. Thanks Leila.

Michel van Teijlingen

General Manager | Software One

“Binnen SoftwareONE zijn er wereldwijd 7 core values bepaald. Om deze meer te laten hebben we een Management Manifest gemaakt, samen met Leila. Het doel was om de 7 core values meer te laten spreken voor bestaande en nieuwe collega’s, maar ook een goed beeld te geven richting onze klanten wat voor bedrijf SoftwareONE is, immers zaken doen draait om zaken doen met mensen. We hebben het traject met Leila als zeer prettig ervaren met snel het gewenste resultaat. Dank Leila voor de samenwerking!”

Ramon Vial

Chief Commercial Officer | Optima Cycles

“Wij hebben Leila Mulder van Strategy Connectors uitgenodigd om samen met ons marketing, design en salesteam de merkwaarden en pay-off te formuleren voor een nieuw merk. De aanpak van Leila is professioneel, ze weet goed in te spelen op de behoeftes van de klant, maakt nieuwe markten zich snel eigen en laat bovendien het team onderdeel zijn van het proces. Door deze aanpak is ons gehele team betrokken geweest bij het bepalen van de merkwaarden en pay-off en is daarmee het draagvlak sterk.”

Deze klanten gingen je voor

durex-removebg-preview
FloraHolland-opdrachtgever-van-lyncwise-executive-search-interim-removebg-preview
Nieuwe_Praxis_logo-removebg-preview
mslogo-removebg-preview
ici-paris-xl-removebg-preview
Tommy Hilfiger

Klaar om jouw marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen?