"All you got to do
is say yes!"
Ook weer helemaal in vuur en vlam staan? Deze klanten gingen je voor
Hier vind je een kleine greep uit de klanten waar ik voor gewerkt heb. Van internationale spelers tot start-ups. Binnen allerlei sectoren. Maar met 1 ding gemeen: ze geloven dat het beter kan en dat het merk daarvoor de basis is.
Oh en ze zijn niet bang voor een dosis creativiteit. Dat ook.
Van schets tot marktleider
LOVENS – Love to go Beyond
Er was een schets van de fiets en verder nog niets. We hebben een van scratch af aan een merk gebouwd. Van logo tot payoff en van beeldtaal tot tone of voice. Met resultaat! Want na de introductie is Lovens in een paar jaar tijd marktleider geworden in Nederland en klaar om de rest van de wereld te veroveren.
“De aanpak van Leila is professioneel, ze weet goed in te spelen op de behoeftes van de klant, maakt nieuwe markten zich snel eigen en laat bovendien het team onderdeel zijn van het proces. Door deze aanpak is ons gehele team betrokken geweest bij het bepalen van de merkwaarden en pay-off en is daarmee het draagvlak sterk.”
Het allereerste begin
“Altijd op zoek naar het beste voor jou. Altijd met de blik vooruit. Onze slimme accessoires en vernieuwende producten en services zijn volledig op jou afgestemd. Zo kun jij altijd zorgeloos genieten! Verlengde garantie? Onze standaard! Kwalitatief en onderhoudsarm? Natuurlijk! Een mobiliteitspakket? Precies voor jou op maat samengesteld! Fietsen met een Lovens betekent fietsen vol vrijheid. Wij hebben overal al aan gedacht, zodat jij nergens over na hoeft te denken. Liefde voor Lovens.”
Van start-up tot internationale speler
Partner in duurzame brandstoffen
Wat begon als een innovatieve start up met als missie om het zware wegtransport 100% emissieloos te maken, resulteerde in een serieuze speler die niet alleen marktleider in Nederland werd (en Shell van de troon stoot), maar ook internationaal een naam van betekenis is geworden. Met een eigen netwerk van tankstations in Nederland, België en Duitsland en eigen productielocaties in de pijplijn. Met als missie “F*ck Fossil, Kill Diesel!”
“Als je iemand zoekt die out-of-the-box kan denken om je marketing strategie vast te stellen, maar dit wel op een gestructureerde manier doet met altijd het resultaat in het achterhoofd, dan moet je bij Leila zijn. En dan vergeet ik nog dat ze dit op een energieke, leuke en inspirerende manier doet. Bij Rolande helpt ze ons al jarenlang om onze marketing & communicatie strategie vast te stellen, deze te vertalen naar tactische planning en om tot een efficiënte uitvoering te komen. Wij zijn er trots op dat Leila dit al jaren voor ons doet!”
Het merkverhaal
“We look at what can be done. Create chances. Embrace new ideas. This way we shape the fossil free future together. We continue to innovate. With the climate and the necessary energy transition top of mind.
For us as Rolande, for our people and for the planet: moving forward is the only way. Step by step we transform the entire chain into a zero carbon one.
For us it’s not just work. It’s our passion. We dare to be bold. Show some guts and go all the way. We are not afraid to develop new services and adopt new products. Just do it. We have already proven we’re good at this! With excellent & reliable stations, the best sustainable alternatives and top notch experts we help our customers reach their sustainability goals and preserve the earth for the generations to come.”
Een duidelijke merkhierarchie
Bij JKD maken dieren de dienst uit!
Voor JKD ontwikkelden we een nieuwe positionering waarbij helderheid is aangebracht in de merkhierarchie: waar zitten de verschillen en waar zitten de overeenkomsten en wat is de relatie tussen JKD als producent en de merken. Bestaande merken hebben een nieuwe, passender jasje gekregen en nieuwe merken zijn succesvol geïntroduceerd om het merkenportfolio compleet te maken. Alles vanuit het gedachtengoed van JKD.
“Leila is één van de meest inspirerende merkstrategen van Nederland. Ze heeft een verfijnde intuïtie, een vlijmscherp brein en een absoluut gevoel voor design. Daarbij is ze een eersteklas team player met de kwaliteiten van een leider. En: Dankzij haar aanstekelijke gevoel voor humor verbindt zij mensen, merken en bedrijven. A great lady to work with.”
Boer’n Goed – Een nieuw budget merk om het portfolio compleet te maken
Goede kwaliteit voor een hele goede prijs.
Omdat iedereen van dieren houdt.
Een internationaal naar nationaal
Omdat de USA geen Nederland is.
We maakten van de Amerikaanse waarden samen met het team een vertaling naar de Nederlandse cultuur. Op deze manier voelen ook de medewerkers hier zich aangetrokken en betrokken bij het merk.
“Binnen SoftwareONE zijn er wereldwijd 7 core values bepaald. Om deze meer te laten hebben we een Management Manifest gemaakt, samen met Leila. Het doel was om de 7 core values meer te laten spreken voor bestaande en nieuwe collega’s, maar ook een goed beeld te geven richting onze klanten wat voor bedrijf SoftwareONE is, immers zaken doen draait om zaken doen met mensen. We hebben het traject met Leila als zeer prettig ervaren met snel het gewenste resultaat.”
Samen maken we SoftwareONE.
We gaan voor elkaar door het vuur.
Zijn een echt team. Iedereen is gelijkwaardig
Gelijke kansen, gelijke rechten en gelijke behandeling.
De juiste persoon zit altijd op de juiste plek.
Vol energie zetten we elke dag een stap extra.
Zo groeien we als mensen, als team, als organisatie. Voor en met onze klanten.
We geven en nemen verantwoordelijkheid.
Zijn doeners. Ondernemers. Met vertrouwen als basis.
Daarom zijn we altijd open en eerlijk.
Nieuwsgierig en kritisch.
We nemen geen genoegen met een tweede plek.
Iedereen heeft de drive om de beste te zijn.
Om zichzelf en het team te verbeteren.
Om continue te leren en te groeien.
Om samen te excelleren.
Om the ONE te zijn.
Rebranding digital agency
Explore the world of digital.
Een merk bouwen voor jezelf is iets anders dan een digitale beleving bouwen voor klanten.
“Als digital marketing agency zijn we ons natuurlijk erg bewust van onze eigen branding. Leila heeft ons erg geholpen om onze ideeën en gedachte te structureren. De uitkomst is een pragmatische uitwerking van onze merkwaarde. Dit document is een perfect uitgangspunt gebleken voor ons eigen team om de doorvertaling te maken naar ons logo en merk. Leila leidt workshops en discussie met passie, haar enthousiasme is erg aanstekelijk. Leila heeft laten blijken erg veel gevoel te hebben voor branding en het destilleren van precies die zaken die belangrijk zijn. Ze is erg scherp van geest, punctueel en professioneel.”
Het nieuwe merkverhaal om de rebranding tot leven te brengen.
Wij zijn Tribal.
Ontdekkers. Doeners. Groeiers. Verrassers.
We luisteren en doen.
Geven feedback en groeien.
Nemen verantwoordelijkheid en laten los.
Zijn open en anders.
Zijn kwetsbaar en tonen lef.
We zijn trots. Durven. Gaan!
Altijd met aandacht voor de ander.
Want samen bereiken we grote hoogtes.
Hand in hand. Stap voor stap.
“De samenwerking met Leila Mulder bij de ontwikkeling en uitrol van de ‘Echt Wonen’ contentstrategie voor Kwantum in 2016 was een zeer positieve en succesvolle ervaring. Haar co-creatieve aanpak, scherpe strategische inzichten en haar vermogen om interne kennis te verbinden, waren essentieel voor het realiseren van een impactvolle en authentieke contentstrategie.
Leila Mulder beschikt over een uitzonderlijk talent om organisaties te helpen hun ware identiteit te ontdekken en te vertalen naar effectieve strategieën. Haar focus op samenwerking en haar vermogen om mensen en merken te raken, maken haar tot een waardevolle partner voor elke organisatie die op zoek is naar strategische helderheid en concrete resultaten. Ik beveel Leila Mulder en Strategy Connectors dan ook van harte aan aan andere organisaties die begeleiding zoeken bij het ontwikkelen en implementeren van succesvolle contentstrategieën”
“I had the pleasure of working with Leila Mulder during several strategic workshops with clients, and each time she delivered truly remarkable results. Together with our clients, she consistently guided us toward fresh and often surprising insights that helped reshape our thinking.
What sets Leila apart is her ability to combine crystal-clear communication with a highly creative mindset. Her structured yet imaginative approach doesn’t just offer clarity — it inspires action. I’ve also had the privilege of involving her in the strategic development of my own companies. Her input helped us truly internalize our strategy, align our teams, and set a strong foundation for future growth.
If you’re looking for someone who can challenge assumptions, articulate complex ideas with simplicity, and drive strategic clarity and momentum — Leila is the one to call.”
“Het belang van gedefinieerde merk- en kernwaarden wordt nogal eens onderschat, zeker in een prijselastische markt als de technische groothandel. Met nagenoeg gelijke assortimenten en dienstverlening is de uitwisselbaarheid groot. Het verschil is te maken door te handelen naar waarden waar je als organisatie voor staat. Bij Rensa waren deze waarden impliciet wel aanwezig, maar nergens verankerd in een merkmanifest. Onder bezielende leiding van Leila werden we uitgedaagd na te denken over “Waar staan we nu werkelijk voor.” Niet met ellenlange brainstormsessies en discussies, maar met een hands-on aanpak. De ware kracht van Strategy Connectors is vervolgens de vertaling naar een merkmanifest wat daadwerkelijk het impliciete verwoord.”
“Door Leila haar werkwijze waren onze kernwaarden en wat die voor ons precies betekenen binnen hele korte tijd helder.
Wij communiceren ze niet via onze website maar krijgen ze wel terug van onze klanten.
Groter compliment kun je niet krijgen. Leila heeft een concrete aanpak, is briljant met woorden en heeft een fijne en betrouwbare energie.”
“Leila…..Dat is een vrouw, geen woorden voor! Ze is een kei in het neerzetten van je ‘Brand” in één dag! Voor mij gaf ze een dag om je merk neer te zetten aan een klas vol 20 vrouwelijke ondernemers. Met haar eigen ontwikkelde spel, ging de dag als een speer voorbij en had iedereen helderheid “HOE” zijn merk of bedrijf in de markt te zetten. Door te werken met een spel, kom je gemakkelijk, simpel en spelenderwijs in aanraking met jezelf en de juiste woorden die nodig zijn om je merk meer naar buiten te brengen. Nu het voor de 20 ondernemers meer helder is, is de volgende stap meer zichtbaar worden met de juiste boodschap.
Leila is slim, breed ontwikkeld, op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen en heeft geen idee dat ze zoveel goud in handen heeft, haar toegevoegde waarde is meer dan boven normaal. Ik zou zeggen, direct inzetten, niet twijfelen en alles wat ze vraagt aan dagprijs is een lachertje van wat het opbrengt!
Doen dus…twijfelen is uitgesloten.”
“Als je een sterke merkpersoonlijkheid nodig hebt, heb je ook een sterke persoonlijkheid nodig. Geen enorme diepgravende theorieën maar directheid, to the point, sterk, snel, onvoorspelbaar, humor en tikkeltje eigenzinnigheid.
Een actieve workshop van een dag biedt de klant al een fundament waarop ik als brand- & packaging designer kan verder bouwen. Leila de binnenkant en ik de buitenkant. Heerlijk om met zo’n addict samen te werken!”