Merkstrategie & Positionering
In 1 dag een sterk en toekomstbestendig merk
Duur: 1 dag
Een sterk merk is zoveel meer dan een logo of een pakkende slogan
Het is het fundament van je organisatie, de rode draad in je communicatie en de kern van je klantbeleving. In deze branding workshop ga je samen met jouw team aan de slag om je merk te versterken en helder te positioneren.
Wat kun je verwachten?
- Inzicht in je merk-DNA: Wat maakt jouw merk uniek? Welke merkwaarden passen bij jou?
- Missie en visie: Waar ga je voor en waar sta je voor?
- Heldere positionering: Ontwikkel een duidelijke en onderscheidende merkstrategie
- Consistente merkcommunicatie: Zorg dat je merkverhaal overal klopt, van intern tot extern
Waar gaan we mee aan de slag?
Praktische en creatieve sessies van 1 dag met impact.
- Merkidentiteit: Ontdek je kernwaarden, missie en visie
- Positionering: Bepaal je plek in de markt en onderscheidend vermogen
- Merkverhaal: Creëer een krachtig en inspirerend verhaal dat blijft hangen
- Merkactivatie: Van strategie naar concrete acties en communicatie
Na de workshop heb je een heldere merkstrategie die je direct kunt toepassen in je marketing en communicatie.
Ervaringen

Rick Hammink
Hoofd Marketing en Communicatie | Gévier

Jolon van der Schuit
CEO | Rolande
“Als je iemand zoekt die out-of-the-box kan denken om je marketing strategie vast te stellen, maar dit wel op een gestructureerde manier doet met altijd het resultaat in het achterhoofd, dan moet je bij Leila zijn. En dan vergeet ik nog dat ze dit op een energieke, leuke en inspirerende manier doet. Bij Rolande helpt ze ons al jarenlang om onze marketing & communicatie strategie vast te stellen, deze te vertalen naar tactische planning en om tot een efficiënte uitvoering te komen. Wij zijn er trots op dat Leila dit al jaren voor ons doet!”

Harm Koningen
Eigenaar | Debo
“Iedereen laten doen waar die goed in is” Daar geloven wij in bij Debo. Tijdens de branding-sessie met Leila zijn wij door middel van een geweldige workshop uit onze comfortzone gehaald en hierdoor grenzeloos gaan nadenken. Het eindresultaat is van hoog niveau en beter dan verwacht, wij zijn klaar om grenzeloos te denken, te doen en te verbluffen. Thanks Leila.

Michel van Teijlingen
General Manager | Software One
“Binnen SoftwareONE zijn er wereldwijd 7 core values bepaald. Om deze meer te laten hebben we een Management Manifest gemaakt, samen met Leila. Het doel was om de 7 core values meer te laten spreken voor bestaande en nieuwe collega’s, maar ook een goed beeld te geven richting onze klanten wat voor bedrijf SoftwareONE is, immers zaken doen draait om zaken doen met mensen. We hebben het traject met Leila als zeer prettig ervaren met snel het gewenste resultaat. Dank Leila voor de samenwerking!”

Ramon Vial
Chief Commercial Officer | Optima Cycles
“Wij hebben Leila Mulder van Strategy Connectors uitgenodigd om samen met ons marketing, design en salesteam de merkwaarden en pay-off te formuleren voor een nieuw merk. De aanpak van Leila is professioneel, ze weet goed in te spelen op de behoeftes van de klant, maakt nieuwe markten zich snel eigen en laat bovendien het team onderdeel zijn van het proces. Door deze aanpak is ons gehele team betrokken geweest bij het bepalen van de merkwaarden en pay-off en is daarmee het draagvlak sterk.”
Klaar om jouw merk te versterken?
Bel 0648473976 of mail naar info@strategyconnectors.nl.
Maar je mag natuurlijk ook het contactformulier gebruiken. You choose!
“Het belang van gedefinieerde merk- en kernwaarden wordt nogal eens onderschat, zeker in een prijselastische markt als de technische groothandel. Met nagenoeg gelijke assortimenten en dienstverlening is de uitwisselbaarheid groot. Het verschil is te maken door te handelen naar waarden waar je als organisatie voor staat. Bij Rensa waren deze waarden impliciet wel aanwezig, maar nergens verankerd in een merkmanifest. Onder bezielende leiding van Leila werden we uitgedaagd na te denken over “Waar staan we nu werkelijk voor.” Niet met ellenlange brainstormsessies en discussies, maar met een hands-on aanpak. De ware kracht van Strategy Connectors is vervolgens de vertaling naar een merkmanifest wat daadwerkelijk het impliciete verwoord.”