Innovatie en creativiteit gaan hand in hand. Zonder creativiteit is innovatie niet mogelijk.
Stimuleer creativiteit binnen jouw organisatie en maak innovatie mogelijk.
Verandering begint met een nieuwe kijk op dezelfde dingen.
In een wereld die voortdurend verandert, is innovatie geen luxe maar een noodzaak. Veel organisaties worstelen met dezelfde vraag: "Hoe zorgen we voor nieuwe ideeën en meer veranderbereidheid binnen ons team?". Een Creativity Course biedt een inspirerend en op maat gemaakt programma om jouw teams creatiever en daarmee innovatiever te maken.
Mensen (ja jij ook!) zijn genegen om patronen en verbanden te zien. En als die er niet zijn proberen we ze aan te brengen door te kijken naar dingen die erop lijken. Dat gaat volledig automatisch. Hoef je niks voor te doen dus.
Maar… dit maakt het voor ons wel lastig om nieuwe dingen te doen. Om te veranderen. Om te innoveren. Omdat we dus snel genegen zijn om terug te kijken naar hoe het altijd ging. Als je dingen anders wilt doen, is het dus belangrijk om hier bewust bij stil te staan. Tijd voor te maken. Want – hoe was het ook alweer – als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg.
Wat kun je verwachten?
Creativiteit is geen doel op zich. Het is een krachtig middel om je doel te bereiken. Dus je leert geen puppy’s tekenen, maar ontdekt wel het volgende:
- Praktijk gericht en op maat: We werken met cases, vraagstukken of voorbeelden uit de eigen organisatie, zodat je ook echt iets aan hebt. Alles wat we doen is dus afgestemd op de specifieke uitdagingen die er liggen. Zowel in frequentie als in vorm.
- Voelbaar en merkbaar: We maken impact door naar boven te halen waarom de dingen gaan zoals ze gaan. We leren je anders kijken door te kiezen voor andere vormen. Want iedereen is creatief! We hebben alleen ons hele leven geleerd om in de pas te lopen. Tijd om buiten de gebaande paden te gaan!
- Tools en tips: We maken het zo toepasbaar mogelijk, zodat het geen one off wordt, maar een geïntegreerde manier van denken en kijken. Denk aan een toolbox met materialen speciaal voor jou. Of een escape game. Of een eigen methode. Of… Nou ja. You get the point.
Oh en als je wel graag een puppy wilt leren tekenen regelen we dat ook 😉
Ervaringen
Letteke Bens
Marketing Manager | Kwantum
Rick Hammink
Hoofd Marketing en Communicatie | Gévier
We werden uitgedaagd na te denken over “Waar staan we nu werkelijk voor.” Niet met ellenlange brainstormsessies en discussies, maar met een hands-on aanpak. De grote kracht van Leila is vervolgens de vertaling naar een merkmanifest wat daadwerkelijk het impliciete verwoord.
Jolon van der Schuit
CEO | Rolande
Als je iemand zoekt die out-of-the-box kan denken om je marketing strategie vast te stellen, maar dit wel op een gestructureerde manier doet met altijd het resultaat in het achterhoofd, dan moet je bij Leila zijn.
Harm Koningen
Eigenaar | Debo
Tijdens de branding-sessie met Leila zijn wij door middel van een geweldige workshop uit onze comfortzone gehaald en hierdoor grenzeloos gaan nadenken. Het eindresultaat is van hoog niveau en beter dan verwacht.
Michel van Teijlingen
General Manager | Software One
Binnen SoftwareONE zijn er wereldwijd 7 core values bepaald. Om deze meer te laten hebben we een Management Manifest gemaakt, samen met Leila. We hebben het traject met Leila als zeer prettig ervaren met snel het gewenste resultaat.
Ramon Vial
Chief Commercial Officer | Optima Cycles / Lovens
De aanpak van Leila is professioneel, ze weet goed in te spelen op de behoeftes van de klant, maakt nieuwe markten zich snel eigen en laat bovendien het team onderdeel zijn van het proces.
Leila beschikt over een uitzonderlijk talent om organisaties te helpen hun ware identiteit te ontdekken en te vertalen naar effectieve strategieën. Haar focus op samenwerking en haar vermogen om mensen en merken te raken, maken haar tot een waardevolle partner voor elke organisatie.