Loterij grapjes

  1. Inzetvereisten Voor Stortingsbonussen Voor Aviator Online: Britse spelers kunnen genieten van geen nul roulette op elke Mac, PC, iPhone, iPad, Windows Phone, Linux-computer, Microsoft Surface, Android-tablet of smartphone.
  2. Hoe Is Aviator In De Loop Van De Tijd Geëvolueerd - Een omgekeerde voorspelling is waar het mogelijk is om te wedden op het eerste en tweede geplaatste paard in een race, ongeacht de eindvolgorde.
  3. Zijn Er Casino's Met Bonussen Voor Het Aviator-Spel: Met zo'n Opmerkelijk thema en interessante symbolen, als u klaar bent om uw gaming reis met puur goud beginnen, lees dan deze uitgebreide beoordeling, en verder genieten van een soepele en naadloze spel te spelen.

Wat betekent 21+3 blackjack

Wat Zijn De Beste Online Casino's Om Aviator Live Te Spelen
Techno Tumble - casino games online van Habanero - volledige informatie.
Aviator Vs Sic Bo Welk Spel Is Sneller
Daar kunt u zowel kopen en verkopen van uw bitcoins, evenals investeren in hen.
Ook moet je nadenken over welk aantal nummers je het meest zult spelen.

10 Goksites legaal in Haarlem

Hoe Aviator Te Spelen Bij Bitcoin Casino's
Mocht je eindelijk eens een keer willen ontdekken wat deze provider allemaal precies in zijn mars heeft..
Hoe Kan Ik Zien Of De Aviator-Game Gemanipuleerd Is
Ondertussen, het icoon van Christine beloont u met 1,000 maximum credits.
Wat Zijn De Meest Betrouwbare Sites Voor Het Gokken Van Aviator

Customers

Wie is jouw klant eigenlijk
en hoe kun je inspelen op klantbehoeftes.

Maak in 1 dag helder waarom jouw klant voor jou moet kiezen.

Follow me
Scrollen

Maak duidelijke keuzes als merk
zodat jouw klant met een gerust hart voor jou kan kiezen.

Hoe zorg je ervoor dat klanten, in een wereld waar ze overal heen kunnen en alles binnen handbereik is, voor jou kiezen? Tijdens de Customer Connects sessie (1 dag) leer je jouw klanten en hun verwachtingen en behoefte beter kennen. We richten ons hierbij op de toekomst. Want om jouw klant duurzaam aan jouw merk of organisatie te verbinden moet je vandaag de eerste stap zetten. Echt.

Dus hoe verbind je met je klanten? Wat heeft jouw doelgroep nodig? Wie is jouw doelgroep eigenlijk? Waar hebben ze last van? Na deze workshop begrijp je je klant beter en kun je jouw klant nog beter helpen. Niet door ze iets te verkopen, maar door in te spelen op dat wat ze ECHT nodig hebben. Door toegevoegde waarde te leveren.

customer -building strong relationships

Wie is jouw klant? Waar ligt de behoefte van jouw klant?

En wie is jouw klant eigenlijk? DE klant bestaat niet. En doelgroepen trouwens ook niet.

Wie is jouw klant eigenlijk. De klant bestaat niet. En doelgroepen trouwens ook niet.

Met jouw team, of een doorsnede van de organisatie gaan we aan de slag met de klant.

Dit gaan we doen.
  • Klantsegmentatie en definitie: Wie is jouw klant eigenlijk? En hoe kun je jouw klanten in segmenten indelen – met andere woorden wat hebben jouw klanten met elkaar gemeen?
  • Klantbehoefte: Waar ligt de behoefte van deze klant? Waar hebben ze last van en waar worden ze blij van? Als je weet waar de klantbehoefte ligt, kun je echt waarde gaan leveren!
  • Customer Journey fasen en kanalen: We brengen de klantreis van jouw klant in beeld. Welke fasen lopen ze door en welke kanalen gebruiken ze om met jouw merk te interactieren?
  • Customer Journey design: Hoe ziet de klantreis er precies uit. Wat heeft jouw klant in elke fase nodig om een volgende stap te kunnen zetten en hoe kun je hier als organisatie op inspelen?
  • Customer Experience: Ervaringen zijn alles! Want dat is hetgeen je klant echt onthoudt. Dus hoe kun je ervaringen aanbieden om van de klantreis een echte beleving te maken.


  Dit levert het op
  • Je weet na afloop hoe je jouw klanten het beste kunt categoriseren en waar deze verschillende klantgroepen behoefte aan hebben. We zoeken de gemene deler en kijken hoe we hier op in kunnen spelen.
  • Inzicht in hoe je echt waarde kunt toevoegen voor jouw klanten: Waar loopt jouw klant tegenaan en wat maakt dat je verwachtingen kunt overtreffen? Als je dit weet en hier op een goede manier op inspeelt hoef je niets meer te verkopen. De waarde die je levert spreekt voor zich!
  • Uitgewerkte klantreis voor 1 klantsegment: Hoe ziet de reis eruit die de klant doormaakt? Tijdens de One Day Intensive maken we de reis inzichtelijk voor 1 klantengroep. Inclusief kanalen, fasering, communicatie en meer. En niet onbelangrijk: na vandaag weet je ook precies hoe je dit voor andere klantgroepen kunt doen!
  • Prioriteitenlijst waarmee je morgen aan de slag kunt: We zorgen ervoor dat het niet bij plannen blijft, maar dat je ook echt aan de slag kunt om de verwachtingen van jouw klanten morgen al te gaan overtreffen.

Daarnaast heb je ook alle tools en vaardigheden om deze oefening voor andere klantgroepen te doorlopen. Want natuurlijk kun je al jouw klanten niet over 1 kam scheren (en gelukkig doe je dat ook niet!).

Deze workshop is voor jou!​
Ben je manager, teamleider, directielid of medewerker merk je dat het jullie niet lukt om de klant ECHT goed te begrijpen en te bedienen? Dat jullie moeite hebben om de juiste keuzes te maken? Dan is deze workshop perfect voor jullie!

Jouw investering: 3500,- euro voor een dag. In overleg kan er ook gekeken worden naar een langere of kortere workshop.

Customer course Meer informatie?
Of meteen inplannen?
Laat je gegevens achter dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!

Wat anderen er van vonden

Rick Hammink

Hoofd Marketing en Communicatie | Gévier

“Het belang van gedefinieerde merk- en kernwaarden wordt nogal eens onderschat, zeker in een prijselastische markt als de technische groothandel. Met nagenoeg gelijke assortimenten en dienstverlening is de uitwisselbaarheid groot. Het verschil is te maken door te handelen naar waarden waar je als organisatie voor staat. Bij Rensa waren deze waarden impliciet wel aanwezig, maar nergens verankerd in een merkmanifest. Onder bezielende leiding van Leila werden we uitgedaagd na te denken over “Waar staan we nu werkelijk voor.” Niet met ellenlange brainstormsessies en discussies, maar met een hands-on aanpak. De ware kracht van Strategy Connectors is vervolgens de vertaling naar een merkmanifest wat daadwerkelijk het impliciete verwoord.”

Jolon van der Schuit

CEO | Rolande

“Als je iemand zoekt die out-of-the-box kan denken om je marketing strategie vast te stellen, maar dit wel op een gestructureerde manier doet met altijd het resultaat in het achterhoofd, dan moet je bij Leila zijn. En dan vergeet ik nog dat ze dit op een energieke, leuke en inspirerende manier doet. Bij Rolande helpt ze ons al jarenlang om onze marketing & communicatie strategie vast te stellen, deze te vertalen naar tactische planning en om tot een efficiënte uitvoering te komen. Wij zijn er trots op dat Leila dit al jaren voor ons doet!”

Harm Koningen

Eigenaar | Debo

“Iedereen laten doen waar die goed in is” Daar geloven wij in bij Debo. Tijdens de branding-sessie met Leila zijn wij door middel van een geweldige workshop uit onze comfortzone gehaald en hierdoor grenzeloos gaan nadenken. Het eindresultaat is van hoog niveau en beter dan verwacht, wij zijn klaar om grenzeloos te denken, te doen en te verbluffen. Thanks Leila.

Michel van Teijlingen

General Manager | Software One

“Binnen SoftwareONE zijn er wereldwijd 7 core values bepaald. Om deze meer te laten hebben we een Management Manifest gemaakt, samen met Leila. Het doel was om de 7 core values meer te laten spreken voor bestaande en nieuwe collega’s, maar ook een goed beeld te geven richting onze klanten wat voor bedrijf SoftwareONE is, immers zaken doen draait om zaken doen met mensen. We hebben het traject met Leila als zeer prettig ervaren met snel het gewenste resultaat. Dank Leila voor de samenwerking!”

Ramon Vial

Chief Commercial Officer | Optima Cycles

“Wij hebben Leila Mulder van Strategy Connectors uitgenodigd om samen met ons marketing, design en salesteam de merkwaarden en pay-off te formuleren voor een nieuw merk. De aanpak van Leila is professioneel, ze weet goed in te spelen op de behoeftes van de klant, maakt nieuwe markten zich snel eigen en laat bovendien het team onderdeel zijn van het proces. Door deze aanpak is ons gehele team betrokken geweest bij het bepalen van de merkwaarden en pay-off en is daarmee het draagvlak sterk.”

customer course Voor organisatie die keuzes durven te maken. Zodat de klant straks makkelijker en overtuigt voor jou durft te kiezen. Want als jij al niet durft te kiezen, hoe kun je dan verwachten dat anderen wel voor jou kiezen?

Contactformulier