Van merk naar cultuur
Bouw samen een sterke organisatiecultuur waar mensen en merken groeien.
Als jouw team al niet weet waar je voor staat hoe kun je dan verwachten dat ze dit aan de klant vertellen?
Door te werken aan een sterke cultuur in het verlengde van jouw merk valt alles op zijn plek. Het bepaalt hoe je team samenwerkt, hoe beslissingen worden genomen en hoe je merk wordt beleefd. Ontdek je hoe je een inspirerende, betrokken en resultaatgerichte cultuur ontwikkelt die naadloos aansluit bij jouw merk.
Wat kun je verwachten?
Van merk naar cultuur
- Inzicht in je huidige cultuur: Wat werkt en wat kan beter?
- Duidelijke kernwaarden: Ontwikkel gedeelde waarden die écht leven binnen je organisatie
- Cultuur in actie: Vertaal je waarden naar dagelijks gedrag en leiderschap
Waar gaan we mee aan de slag?
- Kernwaarden & gedrag: Definieer wat belangrijk is en hoe dat zich vertaalt naar dagelijks werk
- Leiderschap & voorbeeldgedrag: Hoe leiders een cultuur kunnen versterken
- Implementatieplan: Van inzichten naar concrete acties en blijvende verandering
- Tips en tools: Om dit tot leven te brengen en in leven te houden
Het resultaat.
Na de workshop heb je een helder beeld van je organisatiecultuur en concrete handvatten om deze te versterken en te verankeren in je dagelijkse praktijk.
Gedeelde teamwaarden: waardoor iedereen begrijpt en voelt wat belangrijk is voor de onderlinge samenwerking.
Persoonlijke waarden: inzicht in de kernwaarden van de teamleden en de manier waar ze zicht verhouden tot de waarden van het team.
Kaders en uitgangspunten: welke waarde hangen we aan de waarden – wanneer vinden we iets teveel of juist te weinig.
Actiepunten: waar gaan jullie als team mee aan de slag EN waar gaan de mensen uit het team mee aan de slag. Waar kun je elkaar bij helpen?
Tools en methodiek: zodat je de waarden levendig kunt houden en onderdeel kunt maken van de evaluatiecyclus.
Betrokkenheid binnen de organisatie: We creëren samen met jouw team en zorgen voor draagvlak
Voor wie?
Deze workshop is ideaal voor:
- Organisaties die willen bouwen aan een gedragen en inspirerende organisatie cultuur.
- Teams die nou eens echt een team willen worden.
- Marketing Managers die het merk tot leven willen brengen in de cultuur van de organisatie.
- (HR) Managers die niet alleen willen evalueren op basis van resultaat, maar begrijpen dat de cultuur de basis is voor het behalen van dir resultaten.
Ervaringen
Letteke Bens
Marketing Manager | Kwantum
Rick Hammink
Hoofd Marketing en Communicatie | Gévier
We werden uitgedaagd na te denken over “Waar staan we nu werkelijk voor.” Niet met ellenlange brainstormsessies en discussies, maar met een hands-on aanpak. De grote kracht van Leila is vervolgens de vertaling naar een merkmanifest wat daadwerkelijk het impliciete verwoord.
Jolon van der Schuit
CEO | Rolande
Als je iemand zoekt die out-of-the-box kan denken om je marketing strategie vast te stellen, maar dit wel op een gestructureerde manier doet met altijd het resultaat in het achterhoofd, dan moet je bij Leila zijn.
Harm Koningen
Eigenaar | Debo
Tijdens de branding-sessie met Leila zijn wij door middel van een geweldige workshop uit onze comfortzone gehaald en hierdoor grenzeloos gaan nadenken. Het eindresultaat is van hoog niveau en beter dan verwacht.
Michel van Teijlingen
General Manager | Software One
Binnen SoftwareONE zijn er wereldwijd 7 core values bepaald. Om deze meer te laten hebben we een Management Manifest gemaakt, samen met Leila. We hebben het traject met Leila als zeer prettig ervaren met snel het gewenste resultaat.
Ramon Vial
Chief Commercial Officer | Optima Cycles / Lovens
De aanpak van Leila is professioneel, ze weet goed in te spelen op de behoeftes van de klant, maakt nieuwe markten zich snel eigen en laat bovendien het team onderdeel zijn van het proces.
Leila beschikt over een uitzonderlijk talent om organisaties te helpen hun ware identiteit te ontdekken en te vertalen naar effectieve strategieën. Haar focus op samenwerking en haar vermogen om mensen en merken te raken, maken haar tot een waardevolle partner voor elke organisatie.