Een fundament dat klopt en een merk dat werkt

Bedrijven helpen groeien met effectieve merk- en marketingstrategieën. Samen. Met impact en resultaat als doel en met creativiteit als middel.

Het merk als basis

Waarom zou je een bureau op afstand ergens maanden aan laten werken als het ook samen kan? Met meer impact en draagvlak vanaf dag 1.
Een merk bouwen is niet iets wat je er even bij doet. Geen nieuw kleurtje of nieuw font. Het is helderheid, focus en impact. Een merk bouwen is keuzes maken vanuit de kern. Durven. Lef hebben. Een merk is waar alles samenkomt en begint. Het is geen trend. Het is jou.

Met ervaring vanuit klant- en bureauzijde ben ik in 2013 gestart met ondernemen. Ik was op zoek naar een manier om écht waarde toe te voegen en impact te maken. Om merken te bouwen waar niemand omheen kan (en wil!).Veel impact maken. Vanuit co-creatie en met creativiteit als basis. Zodat het bouwen van een merk energie geeft in plaats van energie kost. Dat is waar ik voor sta! De manier waarop ik werk is universeel toepasbaar. Voor grote en kleine spelers, producten en diensten, corporates en start-ups.


De aanpak heeft zichzelf inmiddels ruimschoots bewezen. Maar de exacte invulling is voor iedereen anders. Alles wat ik doe maatwerk. Altijd. One size fits namelijk helemaal niemand echt goed.

Het gaat namelijk  niet om hoe groot het merk al is. Het gaat over hoe ik deze merken verder kan brengen. Hoe ik naar boven kan halen wat je allang weet, maar nog niet ziet. Hoe ik connecties maak die achteraf zo logisch lijken en kloppend voelen. Ik breng jouw vraagstuk terug naar dat waar het echt om gaat. Doe niet aan pleisters plakken, maar ga aan de slag met de oorzaak. Niet voor een snel succesje, maar voor blijvende impact.

Strateeg, innovator, verbinder en wakkermaker

Samen bouwen we in het fundament voor de toekomst.

Ik ben geen strateeg geworden omdat dat wat er al was zo goed bij me paste. Ik ben strateeg geworden omdat wat er was niet werkte voor mij. Na een ongeluk op mijn 11de was ik ineens anders. Paste ik niet meer in het hokje ‘normaal’. Kon ik niet meer binnen de gebaande paden blijven. Ik moest andere wegen vinden. Wegen die voor mij werkten en die me verder brachten. Want toen anderen zeiden ‘je kunt nooit studeren, werken of voluit leven’ hoorde ik ‘je kunt niet studeren, werken en volop leven zoals anderen dat kunnen’. En dus zocht ik een andere weg. Terwijl iedereen die er zogenaamd verstand van had zei dat het niet kon, voelde ik dat het wel kon. Dus ik hield vast aan waar ik in geloofde. Liet los wat verwacht werd. En maakte keuzes die voor mij werkte. Zodat ik doe en deed wat anderen dachten dat onmogelijk was. Voluit leven.

Als je de keuzes maakt die je passen, kun je de weg vinden die voor je werkt.

Dat gaat met heel veel vallen en nog meer opstaan. En precies daarom weet ik dat je makkelijker keuzes kunt maken als je weet wat je belangrijk vindt en waar je voor wilt gaan. Dat je zonder kompas stuurloos ronddobbert. Dat je tegenslagen nodig hebt om te kunnen groeien. Om te leren. Niet omdat het moet, maar omdat het bij je past. En precies dat doe ik ook voor de merken waar ik mee werk. 

Impact, co-creatie en creativiteit

Ik help bedrijven om hun merk- en marketingstrategie scherp te krijgen en deze succesvol uit te voeren. Met jarenlange ervaring in diverse sectoren weet ik precies hoe je strategie vertaalt naar concrete resultaten.

  • Ervaring: Meer dan 20 jaar in strategisch marketingadvies
  • Expertise: Van branding en positionering tot data-gedreven
  • Passie: Bedrijven helpen groeien door marketing slim en effectief in te zetten

Hoe ik te werk ga

  • Strategisch scherp en praktisch toepasbaar
    Samen ontwikkelen we een heldere marketingstrategie die past bij jouw organisatie en doelgroep – van workshop tot langdurige strategische coaching.
  • Pragmatisch en in co-creatie ontwikkeld
    Geen dikke rapporten die in de la verdwijnen, maar een plan dat direct in de praktijk werkt. En een plan dat gedragen wordt vanaf de start. Want we ontwikkelen samen,
  • Creatief en met het merk als basis
    Resultaten zijn belangrijk. En resultaten worden sneller bereikt als we anders naar hetzelfde vraagstuk gaan kijken. Daarom gebruik ik creativiteit als versneller en is het merk altijd de basis

Ervaringen

Letteke Bens

Marketing Manager | Kwantum

Leila beschikt over een uitzonderlijk talent om organisaties te helpen hun ware identiteit te ontdekken en te vertalen naar effectieve strategieën. Haar focus op samenwerking en haar vermogen om mensen en merken te raken, maken haar tot een waardevolle partner voor elke organisatie.

Rick Hammink

Hoofd Marketing en Communicatie | Gévier

We werden uitgedaagd na te denken over “Waar staan we nu werkelijk voor.” Niet met ellenlange brainstormsessies en discussies, maar met een hands-on aanpak. De grote kracht van Leila is vervolgens de vertaling naar een merkmanifest wat daadwerkelijk het impliciete verwoord.

Jolon van der Schuit

CEO | Rolande

Als je iemand zoekt die out-of-the-box kan denken om je marketing strategie vast te stellen, maar dit wel op een gestructureerde manier doet met altijd het resultaat in het achterhoofd, dan moet je bij Leila zijn.

Harm Koningen

Eigenaar | Debo

Tijdens de branding-sessie met Leila zijn wij door middel van een geweldige workshop uit onze comfortzone gehaald en hierdoor grenzeloos gaan nadenken. Het eindresultaat is van hoog niveau en beter dan verwacht.

Michel van Teijlingen

General Manager | Software One

Binnen SoftwareONE zijn er wereldwijd 7 core values bepaald. Om deze meer te laten hebben we een Management Manifest gemaakt, samen met Leila. We hebben het traject met Leila als zeer prettig ervaren met snel het gewenste resultaat.

Ramon Vial

Chief Commercial Officer | Optima Cycles / Lovens

De aanpak van Leila is professioneel, ze weet goed in te spelen op de behoeftes van de klant, maakt nieuwe markten zich snel eigen en laat bovendien het team onderdeel zijn van het proces.

Deze klanten gingen je voor

durex-removebg-preview
FloraHolland-opdrachtgever-van-lyncwise-executive-search-interim-removebg-preview
Nieuwe_Praxis_logo-removebg-preview
mslogo-removebg-preview
ici-paris-xl-removebg-preview
Tommy Hilfiger

Klaar om jouw marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen?