In 1 dag een merk dat werkt.
Bedrijven helpen groeien met effectieve merk- en marketingstrategieën. Zonder lange trajecten. Met impact.
Het merk als basis
Waarom zou je ergens maanden aan werken als het ook in 1 dag kan? Met meer impact en draagvlak.
Met ervaring vanuit klant- en bureauzijde ben ik in 2013 gestart met ondernemen. Ik was op zoek naar een manier om écht waarde toe te voegen en impact te maken. Om merken te bouwen waar niemand omheen kan (en wil!). Maar dan niet met van die ellenlange trajecten waar eigenlijk niemand op zit te wachten.
Veel impact maken. Vanuit co-creatie en met creativiteit als basis. Zodat het bouwen van een merk energie geeft in plaats van energie kost. Dat is waar ik voor sta! De manier waarop ik werk is universeel toepasbaar. Voor grote en kleine spelers, producten en diensten, corporates en start-ups.
De aanpak heeft zichzelf inmiddels ruimschoots bewezen. Maar de exacte invulling is voor iedereen anders. Alles wat ik doe maatwerk. Altijd. One size fits namelijk helemaal niemand echt goed.
Strateeg, innovator, verbinder en wakkermaker
Samen bouwen we in 1 dag het fundament voor de toekomst.
Ik wil mensen en merken raken en impact maken. Niet als doel op zich, maar omdat dit zorgt dat je succesvoller wordt. Meer klanten, betere klanten, loyalere klanten. En dat geldt net zo goed voor medewerkers.
Alle merken en organisaties moeten zich afvragen: wie ben je écht, en wat wil je écht? Want alleen als je die vragen helder kunt beantwoorden bouw je duurzame relaties. En ja, dat vraagt om duidelijke keuzes. Want je kunt niet alles zijn voor iedereen!
Oh enne… als jij al geen keuze durft te maken, waarom zouden klanten of medewerkers dan wel voor jou kiezen?
Impact, co-creatie en creativiteit
Als oprichter van Strategy Connectors help ik bedrijven om hun marketingstrategie scherp te krijgen en deze succesvol uit te voeren. Met jarenlange ervaring in diverse sectoren weet ik precies hoe je strategie vertaalt naar concrete resultaten.
- Ervaring: Meer dan 20 jaar in strategisch marketingadvies
- Expertise: Van branding en positionering tot data-gedreven
- Passie: Bedrijven helpen groeien door marketing slim en effectief in te zetten
Hoe ik te werk ga
- Strategisch scherp en praktisch toepasbaar
Samen ontwikkelen we een heldere marketingstrategie die past bij jouw organisatie en doelgroep – van workshop tot langdurige strategische coaching. - Pragmatisch en in co-creatie ontwikkeld
Geen dikke rapporten die in de la verdwijnen, maar een plan dat direct in de praktijk werkt. En een plan dat gedragen wordt vanaf de start. Want we ontwikkelen samen, - Creatief en met het merk als basis
Resultaten zijn belangrijk. En resultaten worden sneller bereikt als we anders naar hetzelfde vraagstuk gaan kijken. Daarom gebruik ik creativiteit als versneller en is het merk altijd de basis
Ervaringen
Letteke Bens
Marketing Manager | Kwantum
Rick Hammink
Hoofd Marketing en Communicatie | Gévier
We werden uitgedaagd na te denken over “Waar staan we nu werkelijk voor.” Niet met ellenlange brainstormsessies en discussies, maar met een hands-on aanpak. De grote kracht van Leila is vervolgens de vertaling naar een merkmanifest wat daadwerkelijk het impliciete verwoord.
Jolon van der Schuit
CEO | Rolande
Als je iemand zoekt die out-of-the-box kan denken om je marketing strategie vast te stellen, maar dit wel op een gestructureerde manier doet met altijd het resultaat in het achterhoofd, dan moet je bij Leila zijn.
Harm Koningen
Eigenaar | Debo
Tijdens de branding-sessie met Leila zijn wij door middel van een geweldige workshop uit onze comfortzone gehaald en hierdoor grenzeloos gaan nadenken. Het eindresultaat is van hoog niveau en beter dan verwacht.
Michel van Teijlingen
General Manager | Software One
Binnen SoftwareONE zijn er wereldwijd 7 core values bepaald. Om deze meer te laten hebben we een Management Manifest gemaakt, samen met Leila. We hebben het traject met Leila als zeer prettig ervaren met snel het gewenste resultaat.
Ramon Vial
Chief Commercial Officer | Optima Cycles / Lovens
De aanpak van Leila is professioneel, ze weet goed in te spelen op de behoeftes van de klant, maakt nieuwe markten zich snel eigen en laat bovendien het team onderdeel zijn van het proces.
Leila beschikt over een uitzonderlijk talent om organisaties te helpen hun ware identiteit te ontdekken en te vertalen naar effectieve strategieën. Haar focus op samenwerking en haar vermogen om mensen en merken te raken, maken haar tot een waardevolle partner voor elke organisatie.