Branding

Een stevig merkfundament in 1 dag!

Follow us
Scrollen

Een echt merkverhaal

Tijdens de workshop Branding brengen wij jouw merk scherp in kaart en maken we de positionering (weer) helder. Of je nou alleen even de boel wilt afstoffen en opfrissen of op zoek bent naar een hele nieuwe merkidentiteit. In de veranderende en transparante wereld waarin we leven is het hebben van een sterk merk en een ECHT merkverhaal cruciaal om te verbinden met (potentiële) klanten en medewerkers.

Inhoud

Dit houdt de
workshop in

Dit houdt de workshop in

Play Video

Workshop video  |  Branding

Aan de hand van verschillende oefeningen gaan we in 1 dag met jouw merk aan de slag. De volgende elementen komen aan bod tijdens de workshop Branding:

  • Toekomstvisie
  • Merkwaarden definiëren of herdefinëren
  • Merkwaarden betekenis geven en concreet maken
  • Merkwaarden concreet maken
  • Merkbelofte
Inhoud

Dit houdt de
workshop in

Dit houdt de workshop in

Play Video

Workshop video  |  Branding

Aan de hand van verschillende oefeningen gaan we in 1 dag met jouw merk aan de slag. De volgende elementen komen aan bod tijdens de workshop Branding:

  • Toekomstvisie
  • Merkwaarden definiëren of herdefinëren
  • Merkwaarden betekenis geven en concreet maken
  • Merkwaarden concreet maken
  • Merkbelofte
Goed om te weten

Deze workshop is er
op drie verschillende
manieren

Deze workshop is er op drie verschillende manieren

Dit levert de workshop op

  • Een merkmanifest
  • Merkwaarden
  • Merkbelofte
  • Brandstory
  • Het fundament voor marketingplannen, HR-beleid etc.
  • Betrokkenheid binnen de organisatie

Wat anderen er van vonden

Harm Koningen

Eigenaar

“Iedereen laten doen waar die goed in is” Daar geloven wij in bij Debo. Tijdens de branding-sessie met Leila zijn wij door middel van een geweldige workshop uit onze comfortzone gehaald en hierdoor grenzeloos gaan nadenken. Het eindresultaat is van hoog niveau en beter dan verwacht, wij zijn klaar om grenzeloos te denken, te doen en te verbluffen. Thanks Leila.

 

Michel van Teijlingen

General Manager

“Binnen SoftwareONE zijn er wereldwijd 7 core values bepaald. Om deze meer te laten hebben we een Management Manifest gemaakt, samen met Leila. Het doel was om de 7 core values meer te laten spreken voor bestaande en nieuwe collega’s, maar ook een goed beeld te geven richting onze klanten wat voor bedrijf SoftwareONE is, immers zaken doen draait om zaken doen met mensen. We hebben het traject met Leila als zeer prettig ervaren met snel het gewenste resultaat. Dank Leila voor de samenwerking!”

 

Ramon Vial

Chief Commercial Officer

“Wij hebben Leila Mulder van Strategy Connectors uitgenodigd om samen met ons marketing, design en salesteam de merkwaarden en pay-off te formuleren voor een nieuw merk. De aanpak van Leila is professioneel, ze weet goed in te spelen op de behoeftes van de klant, maakt nieuwe markten zich snel eigen en laat bovendien het team onderdeel zijn van het proces. Door deze aanpak is ons gehele team betrokken geweest bij het bepalen van de merkwaarden en pay-off en is daarmee het draagvlak sterk.”

 

Bestel deze workshop

Meer informatie?
Inspiratie? Of gewoon
zin in koffie?
Kan allemaal