Business

Je weet wat je wilt, maar HOE kom je daar?

Follow us
Scrollen

Je weet waar je voor staat als merk (Branding workshop!) en ook waar je voor gaat (Brand vs Future), maar dan… Hoe zorg je ervoor dat je ook daadwerkelijk de stappen gaat zetten die je daar brengen? Tijdens de Brand vs Business sessie gaan we hiermee aan de slag. We pakken de stip op de horizon en jouw merk als uitgangspunt en bepalen samen hoe we daar kunnen komen. 

Welke stappen moet je zetten, waar moet je beginnen, wie en wat heb je daarvoor nodig en wie neemt de verantwoordelijkheid.

En ja, er leiden meer wegen naar Rome, dus hoe fijn is het als je het pad kiest dat het beste bij jullie organisatie en team past!

Play Video

Dit houdt de workshop in

Aan de hand van verschillende interactieve oefeningen gaan we in 1 dag aan de slag met jouw actieplan. De volgende elementen komen aan bod tijdens de Brand vs Business sessie:

  • Leiderschap: Wat is leiderschap in relatie tot je doelstellingen en hoe ga je jouw leiderschap pakken?
  • Eigenaarschap: Wie gaat wat doen? Wie voelt zich verantwoordelijk voor een bepaald onderwerp en maakt dat eigen.
  • Stappenplan: Welke stappen ga je de komende tijd zetten om je stip op de horizon te bereiken – als persoon, als team en als organisatie? Wie en wat heb je daarvoor nodig en wanneer ben je succesvol?
  • Focus: Want je kunt niet alles en zeker niet alles tegelijk. Dus waar geef je prioriteit aan en waarom en waar begin je?

Dit levert de workshop op

  • Inzicht in rollen: Wie kan welke rol op zich nemen in het bereiken van de doelstellingen en hoe kun je elkaar daarbij helpen en voor inzetten.
  • Duidelijkheid en verantwoordelijkheid: Wie gaat waarmee aan de slag?
  • Een stappenplan: Met overzicht in de stappen die je samen gaat zetten om die ambitie in te vullen.
  • Heldere focus: Wat levert het meeste op en kost je het minste en wat heeft juist meer tijd nodig? Met andere woorden: duidelijkheid over waar je morgen mee moet starten!

Ervaringen

Rick Hammink

Hoofd Marketing en Communicatie | Gévier

“Het belang van gedefinieerde merk- en kernwaarden wordt nogal eens onderschat, zeker in een prijselastische markt als de technische groothandel. Met nagenoeg gelijke assortimenten en dienstverlening is de uitwisselbaarheid groot. Het verschil is te maken door te handelen naar waarden waar je als organisatie voor staat. Bij Rensa waren deze waarden impliciet wel aanwezig, maar nergens verankerd in een merkmanifest. Onder bezielende leiding van Leila werden we uitgedaagd na te denken over “Waar staan we nu werkelijk voor.” Niet met ellenlange brainstormsessies en discussies, maar met een hands-on aanpak. De ware kracht van Strategy Connectors is vervolgens de vertaling naar een merkmanifest wat daadwerkelijk het impliciete verwoord.”

Jolon van der Schuit

CEO | Rolande

“Als je iemand zoekt die out-of-the-box kan denken om je marketing strategie vast te stellen, maar dit wel op een gestructureerde manier doet met altijd het resultaat in het achterhoofd, dan moet je bij Leila zijn. En dan vergeet ik nog dat ze dit op een energieke, leuke en inspirerende manier doet. Bij Rolande helpt ze ons al jarenlang om onze marketing & communicatie strategie vast te stellen, deze te vertalen naar tactische planning en om tot een efficiënte uitvoering te komen. Wij zijn er trots op dat Leila dit al jaren voor ons doet!”

Harm Koningen

Eigenaar | Debo

“Iedereen laten doen waar die goed in is” Daar geloven wij in bij Debo. Tijdens de branding-sessie met Leila zijn wij door middel van een geweldige workshop uit onze comfortzone gehaald en hierdoor grenzeloos gaan nadenken. Het eindresultaat is van hoog niveau en beter dan verwacht, wij zijn klaar om grenzeloos te denken, te doen en te verbluffen. Thanks Leila.

Michel van Teijlingen

General Manager | Software One

“Binnen SoftwareONE zijn er wereldwijd 7 core values bepaald. Om deze meer te laten hebben we een Management Manifest gemaakt, samen met Leila. Het doel was om de 7 core values meer te laten spreken voor bestaande en nieuwe collega’s, maar ook een goed beeld te geven richting onze klanten wat voor bedrijf SoftwareONE is, immers zaken doen draait om zaken doen met mensen. We hebben het traject met Leila als zeer prettig ervaren met snel het gewenste resultaat. Dank Leila voor de samenwerking!”

Ramon Vial

Chief Commercial Officer | Optima Cycles

“Wij hebben Leila Mulder van Strategy Connectors uitgenodigd om samen met ons marketing, design en salesteam de merkwaarden en pay-off te formuleren voor een nieuw merk. De aanpak van Leila is professioneel, ze weet goed in te spelen op de behoeftes van de klant, maakt nieuwe markten zich snel eigen en laat bovendien het team onderdeel zijn van het proces. Door deze aanpak is ons gehele team betrokken geweest bij het bepalen van de merkwaarden en pay-off en is daarmee het draagvlak sterk.”

Meer informatie?
Inspiratie? Of gewoon
zin in koffie?