Content

Zo vertel je het verhaal van jouw merk.

Scrollen

Content

Als je weet waar je als merk voor staat is het tijd om dat verhaal te gaan vertellen! Maar hoe je dat nou op een manier die echt past bij het merk? Die naadloos aansluit bij waar jullie echt jullie maakt? Welke vormen kies je, op welke kanalen ga je die verspreiden? We bedenken formats, inhoud, you name it. The sky is the limit. Of eigenlijk is je merk dat dus ;-)

Dit houdt de workshop in

We beginnen bij de essentie van je merk. De waarden, de missie en de visie. Vervolgens gaan we die vertalen naar een verhaal.

  • We beginnen altijd met een dosis inspiratie. Hoe doen andere merken dat? Wat kun je hiervan leren?
  • Dan pakken we het merk erbij – wat zijn je waarden en hoe vertalen we dit naar content?
  • Dit toetsen we aan de missie en de visie en vullen we aan.
  • Vervolgens maken we een actielijst en een actieplan: want die content moet natuurlijk geproduceerd gaan worden…

Deze workshop duurt een dagdeel en zorgt ervoor dat je vol inspiratie EN concrete ideeën aan de slag kunt met het vullen van de contentkalender (en dat template krijg je er uiteraard bij!).

Dit levert de workshop op

Na de workshop van een dagdeel ga je met het volgende naar huis:

  • Inspiratie (want alles is content!)
  • Concepten, rubrieken en thema’s voor content
  • Concrete ideeën voor posts en andere uitingen
  • Een visie op de kanalen die je gebruikt (of gaat gebruiken)
  • Een contentkalender
  • Een redactieformule die bij jullie organisatie past

De investering bedraagt 2000,- euro.

Ervaringen

Letteke Bens

Marketing Manager | Kwantum

Leila beschikt over een uitzonderlijk talent om organisaties te helpen hun ware identiteit te ontdekken en te vertalen naar effectieve strategieën. Haar focus op samenwerking en haar vermogen om mensen en merken te raken, maken haar tot een waardevolle partner voor elke organisatie.

Rick Hammink

Hoofd Marketing en Communicatie | Gévier

We werden uitgedaagd na te denken over “Waar staan we nu werkelijk voor.” Niet met ellenlange brainstormsessies en discussies, maar met een hands-on aanpak. De grote kracht van Leila is vervolgens de vertaling naar een merkmanifest wat daadwerkelijk het impliciete verwoord.

Jolon van der Schuit

CEO | Rolande

Als je iemand zoekt die out-of-the-box kan denken om je marketing strategie vast te stellen, maar dit wel op een gestructureerde manier doet met altijd het resultaat in het achterhoofd, dan moet je bij Leila zijn.

Harm Koningen

Eigenaar | Debo

Tijdens de branding-sessie met Leila zijn wij door middel van een geweldige workshop uit onze comfortzone gehaald en hierdoor grenzeloos gaan nadenken. Het eindresultaat is van hoog niveau en beter dan verwacht.

Michel van Teijlingen

General Manager | Software One

Binnen SoftwareONE zijn er wereldwijd 7 core values bepaald. Om deze meer te laten hebben we een Management Manifest gemaakt, samen met Leila. We hebben het traject met Leila als zeer prettig ervaren met snel het gewenste resultaat.

Ramon Vial

Chief Commercial Officer | Optima Cycles / Lovens

De aanpak van Leila is professioneel, ze weet goed in te spelen op de behoeftes van de klant, maakt nieuwe markten zich snel eigen en laat bovendien het team onderdeel zijn van het proces.

Meer informatie?
Inspiratie? Of gewoon
zin in koffie?