Content

Zo vertel je het verhaal van jouw merk.

Follow us
Scrollen

Content

Als je weet waar je als merk voor staat is het tijd om dat verhaal te gaan vertellen! Maar hoe je dat nou op een manier die echt past bij het merk? Die naadloos aansluit bij waar jullie echt jullie maakt? Welke vormen kies je, op welke kanalen ga je die verspreiden? We bedenken formats, inhoud, you name it. The sky is the limit. Of eigenlijk is je merk dat dus ;-)

Dit houdt de workshop in

We beginnen bij de essentie van je merk. De waarden, de missie en de visie. Vervolgens gaan we die vertalen naar een verhaal.

  • We beginnen altijd met een dosis inspiratie. Hoe doen andere merken dat? Wat kun je hiervan leren?
  • Dan pakken we het merk erbij – wat zijn je waarden en hoe vertalen we dit naar content?
  • Dit toetsen we aan de missie en de visie en vullen we aan.
  • Vervolgens maken we een actielijst en een actieplan: want die content moet natuurlijk geproduceerd gaan worden…

Deze workshop duurt een dagdeel en zorgt ervoor dat je vol inspiratie EN concrete ideeën aan de slag kunt met het vullen van de contentkalender (en dat template krijg je er uiteraard bij!).

Dit levert de workshop op

Na de workshop van een dagdeel ga je met het volgende naar huis:

  • Inspiratie (want alles is content!)
  • Concepten, rubrieken en thema’s voor content
  • Concrete ideeën voor posts en andere uitingen
  • Een visie op de kanalen die je gebruikt (of gaat gebruiken)
  • Een contentkalender
  • Een redactieformule die bij jullie organisatie past

De investering bedraagt 2000,- euro.

Ervaringen

Rick Hammink

Hoofd Marketing en Communicatie | Gévier

“Het belang van gedefinieerde merk- en kernwaarden wordt nogal eens onderschat, zeker in een prijselastische markt als de technische groothandel. Met nagenoeg gelijke assortimenten en dienstverlening is de uitwisselbaarheid groot. Het verschil is te maken door te handelen naar waarden waar je als organisatie voor staat. Bij Rensa waren deze waarden impliciet wel aanwezig, maar nergens verankerd in een merkmanifest. Onder bezielende leiding van Leila werden we uitgedaagd na te denken over “Waar staan we nu werkelijk voor.” Niet met ellenlange brainstormsessies en discussies, maar met een hands-on aanpak. De ware kracht van Strategy Connectors is vervolgens de vertaling naar een merkmanifest wat daadwerkelijk het impliciete verwoord.”

Jolon van der Schuit

CEO | Rolande

“Als je iemand zoekt die out-of-the-box kan denken om je marketing strategie vast te stellen, maar dit wel op een gestructureerde manier doet met altijd het resultaat in het achterhoofd, dan moet je bij Leila zijn. En dan vergeet ik nog dat ze dit op een energieke, leuke en inspirerende manier doet. Bij Rolande helpt ze ons al jarenlang om onze marketing & communicatie strategie vast te stellen, deze te vertalen naar tactische planning en om tot een efficiënte uitvoering te komen. Wij zijn er trots op dat Leila dit al jaren voor ons doet!”

Harm Koningen

Eigenaar | Debo

“Iedereen laten doen waar die goed in is” Daar geloven wij in bij Debo. Tijdens de branding-sessie met Leila zijn wij door middel van een geweldige workshop uit onze comfortzone gehaald en hierdoor grenzeloos gaan nadenken. Het eindresultaat is van hoog niveau en beter dan verwacht, wij zijn klaar om grenzeloos te denken, te doen en te verbluffen. Thanks Leila.

Michel van Teijlingen

General Manager | Software One

“Binnen SoftwareONE zijn er wereldwijd 7 core values bepaald. Om deze meer te laten hebben we een Management Manifest gemaakt, samen met Leila. Het doel was om de 7 core values meer te laten spreken voor bestaande en nieuwe collega’s, maar ook een goed beeld te geven richting onze klanten wat voor bedrijf SoftwareONE is, immers zaken doen draait om zaken doen met mensen. We hebben het traject met Leila als zeer prettig ervaren met snel het gewenste resultaat. Dank Leila voor de samenwerking!”

Ramon Vial

Chief Commercial Officer | Optima Cycles

“Wij hebben Leila Mulder van Strategy Connectors uitgenodigd om samen met ons marketing, design en salesteam de merkwaarden en pay-off te formuleren voor een nieuw merk. De aanpak van Leila is professioneel, ze weet goed in te spelen op de behoeftes van de klant, maakt nieuwe markten zich snel eigen en laat bovendien het team onderdeel zijn van het proces. Door deze aanpak is ons gehele team betrokken geweest bij het bepalen van de merkwaarden en pay-off en is daarmee het draagvlak sterk.”

Meer informatie?
Inspiratie? Of gewoon
zin in koffie?