Customer Engagement

Leer jouw klanten beter kennen

Follow us
Scrollen

Hoe zorg je ervoor dat klanten “In een wereld waar klanten overal heen kunnen en alles binnen handbereik is“ voor jou kiezen? Tijdens de workshop Customer Engagement (1 dag) leer je jouw klanten en hun verwachtingen en behoefte beter kennen. We richten ons hierbij op de toekomst. Want om jouw klant ook in de toekomst duurzaam aan jouw merk of organisatie te verbinden moet je vandaag de eerste stap zetten.

Dus hoe verbind je met je klanten? Wat heeft jouw doelgroep nodig? Waar hebben ze last van? Na deze workshop begrijp je je klant beter en kun je jouw klant nog beter helpen. Niet door ze iets te verkopen, maar door in te spelen op dat wat ze ECHT nodig hebben.

Dit houdt de
workshop in

Dit houdt de workshop in

Play Video

Workshop video  |  Customer Engagement

Aan de hand van verschillende oefeningen gaan we in 1 dag aan de slag met jouw klanten. De volgende elementen komen aan bod tijdens de workshop Customer Engagement:

  • Klantsegmentatie en definitie
  • Klantbehoefte
  • Customer Journey fasen en kanalen
  • Customer Journey design
  • Customer Experience

Dit houdt de
workshop in

Dit houdt de workshop in

Play Video

Workshop video  |  Customer Engagement

Aan de hand van verschillende oefeningen gaan we in 1 dag aan de slag met jouw klanten. De volgende elementen komen aan bod tijdens de workshop Customer Engagement:

  • Klantsegmentatie en definitie
  • Klantbehoefte
  • Customer Journey fasen en kanalen
  • Customer Journey design
  • Customer Experience
Goed om te weten

Deze workshop is er
op drie verschillende
manieren

Deze workshop is er op drie verschillende manieren

Dit levert de workshop op

  • Inzicht in klantsegmenten en klantbehoeften
  • Inzicht in hoe je echt waarde kunt toevoegen voor jouw klanten
  • Uitgewerkte klantreis voor 1 klantsegment
  • Prioriteitenlijst waarmee je morgen aan de slag kunt

Daarnaast heb je ook alle tools en vaardigheden om deze oefening voor andere klantgroepen ook te doorlopen. Want natuurlijk kun je al jouw klanten niet over 1 kam scheren (en gelukkig doe je dat ook niet!).

Wat anderen er van vonden

Harm Koningen

Eigenaar

“Iedereen laten doen waar die goed in is” Daar geloven wij in bij Debo. Tijdens de branding-sessie met Leila zijn wij door middel van een geweldige workshop uit onze comfortzone gehaald en hierdoor grenzeloos gaan nadenken. Het eindresultaat is van hoog niveau en beter dan verwacht, wij zijn klaar om grenzeloos te denken, te doen en te verbluffen. Thanks Leila.

 

Michel van Teijlingen

General Manager

“Binnen SoftwareONE zijn er wereldwijd 7 core values bepaald. Om deze meer te laten hebben we een Management Manifest gemaakt, samen met Leila. Het doel was om de 7 core values meer te laten spreken voor bestaande en nieuwe collega’s, maar ook een goed beeld te geven richting onze klanten wat voor bedrijf SoftwareONE is, immers zaken doen draait om zaken doen met mensen. We hebben het traject met Leila als zeer prettig ervaren met snel het gewenste resultaat. Dank Leila voor de samenwerking!”

 

Ramon Vial

Chief Commercial Officer

“Wij hebben Leila Mulder van Strategy Connectors uitgenodigd om samen met ons marketing, design en salesteam de merkwaarden en pay-off te formuleren voor een nieuw merk. De aanpak van Leila is professioneel, ze weet goed in te spelen op de behoeftes van de klant, maakt nieuwe markten zich snel eigen en laat bovendien het team onderdeel zijn van het proces. Door deze aanpak is ons gehele team betrokken geweest bij het bepalen van de merkwaarden en pay-off en is daarmee het draagvlak sterk.”

 

Bestel deze workshop

Meer informatie?
Inspiratie? Of gewoon
zin in koffie?
Kan allemaal