Hoe zorg je ervoor dat klanten, in een wereld waar ze overal heen kunnen en alles binnen handbereik is, voor jou kiezen? Tijdens de Brand vs Customer sessie (1 dag) leer je jouw klanten en hun verwachtingen en behoefte beter kennen. We richten ons hierbij op de toekomst. Want om jouw klant duurzaam aan jouw merk of organisatie te verbinden moet je vandaag de eerste stap zetten. Echt.
Dus hoe verbind je met je klanten? Wat heeft jouw doelgroep nodig? Wie is jouw doelgroep eigenlijk? Waar hebben ze last van? Na deze workshop begrijp je je klant beter en kun je jouw klant nog beter helpen. Niet door ze iets te verkopen, maar door in te spelen op dat wat ze ECHT nodig hebben. Door toegevoegde waarde te leveren.
Aan de hand van verschillende interactieve oefeningen gaan we in 1 dag aan de slag met jouw klanten. De volgende elementen komen aan bod tijdens de Brand vs Customers sessie:
Daarnaast heb je ook alle tools en vaardigheden om deze oefening voor andere klantgroepen te doorlopen. Want natuurlijk kun je al jouw klanten niet over 1 kam scheren (en gelukkig doe je dat ook niet!).
“Als je iemand zoekt die out-of-the-box kan denken om je marketing strategie vast te stellen, maar dit wel op een gestructureerde manier doet met altijd het resultaat in het achterhoofd, dan moet je bij Leila zijn. En dan vergeet ik nog dat ze dit op een energieke, leuke en inspirerende manier doet. Bij Rolande helpt ze ons al jarenlang om onze marketing & communicatie strategie vast te stellen, deze te vertalen naar tactische planning en om tot een efficiënte uitvoering te komen. Wij zijn er trots op dat Leila dit al jaren voor ons doet!”
“Iedereen laten doen waar die goed in is” Daar geloven wij in bij Debo. Tijdens de branding-sessie met Leila zijn wij door middel van een geweldige workshop uit onze comfortzone gehaald en hierdoor grenzeloos gaan nadenken. Het eindresultaat is van hoog niveau en beter dan verwacht, wij zijn klaar om grenzeloos te denken, te doen en te verbluffen. Thanks Leila.
“Binnen SoftwareONE zijn er wereldwijd 7 core values bepaald. Om deze meer te laten hebben we een Management Manifest gemaakt, samen met Leila. Het doel was om de 7 core values meer te laten spreken voor bestaande en nieuwe collega’s, maar ook een goed beeld te geven richting onze klanten wat voor bedrijf SoftwareONE is, immers zaken doen draait om zaken doen met mensen. We hebben het traject met Leila als zeer prettig ervaren met snel het gewenste resultaat. Dank Leila voor de samenwerking!”
“Wij hebben Leila Mulder van Strategy Connectors uitgenodigd om samen met ons marketing, design en salesteam de merkwaarden en pay-off te formuleren voor een nieuw merk. De aanpak van Leila is professioneel, ze weet goed in te spelen op de behoeftes van de klant, maakt nieuwe markten zich snel eigen en laat bovendien het team onderdeel zijn van het proces. Door deze aanpak is ons gehele team betrokken geweest bij het bepalen van de merkwaarden en pay-off en is daarmee het draagvlak sterk.”
Cookie | Duur | Beschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
“Het belang van gedefinieerde merk- en kernwaarden wordt nogal eens onderschat, zeker in een prijselastische markt als de technische groothandel. Met nagenoeg gelijke assortimenten en dienstverlening is de uitwisselbaarheid groot. Het verschil is te maken door te handelen naar waarden waar je als organisatie voor staat. Bij Rensa waren deze waarden impliciet wel aanwezig, maar nergens verankerd in een merkmanifest. Onder bezielende leiding van Leila werden we uitgedaagd na te denken over “Waar staan we nu werkelijk voor.” Niet met ellenlange brainstormsessies en discussies, maar met een hands-on aanpak. De ware kracht van Strategy Connectors is vervolgens de vertaling naar een merkmanifest wat daadwerkelijk het impliciete verwoord.”