Future

Is jouw merk klaar voor de toekomst?

Follow us
Scrollen

Als merk is het belangrijk om bezig ziet zijn met de toekomst! Want de wereld waarin we leven verandert in snel tempo. En organisaties moeten meebewegen. Meeveranderen. Omdat de wereld waarin we leven daarom vraagt. Omdat klanten dat verwachten. En omdat je niet de volgende Kodak of V&D wilt worden. Tijdens de Brand vs Future sessie werken we dan ook aan de toekomst van jouw merk. En dan vooral aan wat innovatie voor jouw organisatie en merk kan betekenen om de toekomst vorm te geven. We challengen dat wat er vandaag is. Kijken naar nieuwe mogelijkheden. Benutten sterke punten en laten zwakke punten achter ons. Een innovatiesessie dus. Maar dan op onze eigen-wijze manier ;)

Play Video

Dit houdt de workshop in

Tijdens de Brand vs Future sessie werken aan concrete ideeën en concepten. Ideeën waar je na deze dag ook echt mee aan de slag kunt! De volgende elementen komen aan bod:

  • Toekomstvisie: Waar ga je voor? Hoe zie je de toekomst voor je? Welke doelen heb je?
  • BHAG: Een Big Hairy Audacious Goal – die stip op de verre horizon die nog niet helemaal concreet is maar wel een duidelijke richting geeft.
  • Innovatiedenken aanzetten: Want innoveren kun je echt leren! Iedereen is creatief, maar door alle dagelijkse verplichtingen wordt ons innovatie d.n.a. niet zo vaak meer geactiveerd. Daar gaan we verandering in aanbrengen!
  • Conceptontwikkeling: Nieuwe Businesses, producten, diensten, afdelingen etc beginnen met een concept. Een idee. Een richting.
  • Kill your darlings: Niet alle ideeën zijn goede ideeën.. Daarom challengen we alles wat vandaag bedacht is zodat alleen de echt kansrijke ideeën overeind blijven.
  • Pitchen: De beste ideeën leggen we voor aan een echte jury!

Dit levert de workshop op

  • 1 of meerdere uitgewerkte innovatie ideeën waar je verder mee aan de slag kunt
  • Een duidelijke visie op de toekomst: Hoe ziet de stip op de horizon eruit en hoe ga je hier invulling aan geven? Welke doelen ga je stellen?
  • Innovatiedenken wordt aangezet: Want innoveren kun je echt leren. Dus dat is precies wat we gaan doen.
  • Betrokken medewerkers: Samen nieuwe ideeën bedenken en concepten uitwerken maakt dat mensen zich gezien en gehoord voelen. En laten we eerlijk zijn: hoe tof is het als jouw idee straks ook echt uitgevoerd word?!

Daarnaast zorgt deze dag ervoor dat innovatie op de agenda komt te staan! Aan jullie om het na deze dag structureel onderdeel te maken het werk. Om innovatie een terugkerend thema te laten zijn. Want innovatie is nooit af.

Ervaringen

Rick Hammink

Hoofd Marketing en Communicatie | Gévier

“Het belang van gedefinieerde merk- en kernwaarden wordt nogal eens onderschat, zeker in een prijselastische markt als de technische groothandel. Met nagenoeg gelijke assortimenten en dienstverlening is de uitwisselbaarheid groot. Het verschil is te maken door te handelen naar waarden waar je als organisatie voor staat. Bij Rensa waren deze waarden impliciet wel aanwezig, maar nergens verankerd in een merkmanifest. Onder bezielende leiding van Leila werden we uitgedaagd na te denken over “Waar staan we nu werkelijk voor.” Niet met ellenlange brainstormsessies en discussies, maar met een hands-on aanpak. De ware kracht van Strategy Connectors is vervolgens de vertaling naar een merkmanifest wat daadwerkelijk het impliciete verwoord.”

Jolon van der Schuit

CEO | Rolande

“Als je iemand zoekt die out-of-the-box kan denken om je marketing strategie vast te stellen, maar dit wel op een gestructureerde manier doet met altijd het resultaat in het achterhoofd, dan moet je bij Leila zijn. En dan vergeet ik nog dat ze dit op een energieke, leuke en inspirerende manier doet. Bij Rolande helpt ze ons al jarenlang om onze marketing & communicatie strategie vast te stellen, deze te vertalen naar tactische planning en om tot een efficiënte uitvoering te komen. Wij zijn er trots op dat Leila dit al jaren voor ons doet!”

Harm Koningen

Eigenaar | Debo

“Iedereen laten doen waar die goed in is” Daar geloven wij in bij Debo. Tijdens de branding-sessie met Leila zijn wij door middel van een geweldige workshop uit onze comfortzone gehaald en hierdoor grenzeloos gaan nadenken. Het eindresultaat is van hoog niveau en beter dan verwacht, wij zijn klaar om grenzeloos te denken, te doen en te verbluffen. Thanks Leila.

Michel van Teijlingen

General Manager | Software One

“Binnen SoftwareONE zijn er wereldwijd 7 core values bepaald. Om deze meer te laten hebben we een Management Manifest gemaakt, samen met Leila. Het doel was om de 7 core values meer te laten spreken voor bestaande en nieuwe collega’s, maar ook een goed beeld te geven richting onze klanten wat voor bedrijf SoftwareONE is, immers zaken doen draait om zaken doen met mensen. We hebben het traject met Leila als zeer prettig ervaren met snel het gewenste resultaat. Dank Leila voor de samenwerking!”

Ramon Vial

Chief Commercial Officer | Optima Cycles

“Wij hebben Leila Mulder van Strategy Connectors uitgenodigd om samen met ons marketing, design en salesteam de merkwaarden en pay-off te formuleren voor een nieuw merk. De aanpak van Leila is professioneel, ze weet goed in te spelen op de behoeftes van de klant, maakt nieuwe markten zich snel eigen en laat bovendien het team onderdeel zijn van het proces. Door deze aanpak is ons gehele team betrokken geweest bij het bepalen van de merkwaarden en pay-off en is daarmee het draagvlak sterk.”

Meer informatie?
Inspiratie? Of gewoon
zin in koffie?