Marketing Navigator
Check met behulp van deze vragen hoe het gesteld is met jouw marketing!
Follow us
Scrollen
Samen nemen we de strategische basis van jouw marketing onder de loep. We hebben 8 deelgebieden geformuleerd en per deelgebied 10 vragen opgesteld. Zo maken we snel duidelijk wat jouw aandachtspunten zijn en waar de prioriteiten liggen.
Geen vaag advies of dikke rapporten dus, maar directe inzichten, richting en concrete vervolgstappen voor jouw organisatie.
Hoe werkt het?
- 8 deelgebieden: we kijken naar 8 deelgebieden die te maken hebben met marketing en communicatie. Denk aan het merk en de klant, maar bijvoorbeeld ook aan content en arbeidsmarktcommunicatie.
- 10 vragen: per deelgebied worden 10 vragen gesteld om inzicht te krijgen in de fase waarin de organisatie zich bevindt. Is alles op orde of zijn er nog stappen die gezet kunnen worden?
- Uitkomst en persoonlijk advies: op basis van de antwoorden krijg je een persoonlijk advies waarin we kijken naar de deelgebieden waar winst te behalen valt, maar ook naar de prioritering die aandacht kan worden. Uiteraard met een advies HOE je hiermee aan de slag kunt!
De vragenlijst en uitkomst
Na het invullen van de vragenlijst krijg je een beknopt persoonlijk advies. Als je de complete analyse wilt ontvangen kan dat voor 349,- euro. Je krijgt dan een uitgebreide analyse van de antwoorden en een concreet plan van aanpak met tips en adviezen waarmee je meteen aan de slag kunt!