Life is more fun when you play games
Games en tools die marketing en branding leuker en makkelijker maken.
Durf jij te gaan voor een creatieve aanpak die weer plezier brengt in marketing en wegblijft van de 13 in een dozijn aanpak? Voor een (merk)strategie die intern én extern gedragen wordt en een proces dat snel, speels en strategisch is? Dan zijn deze tools en workshopskits er voor jou!

The Marketing Game
The Marketing Game is geen saai stappenplan, maar een interactieve manier om spelenderwijs een marketingplan te maken dat écht werkt—voor jouw organisatie EN doelgroep.

MerkMeesters
Zet jouw merkidentiteit stap voor stap scherp en overtuigend neer. Ontdek hoe doeltreffende vragen jou helpen je visie te verduidelijken en je merkstrategie vorm te geven!

Waardenkaarten
Met behulp van deze oefening kom je tot jouw echte waarden! En dat zijn niet de waarden die iedereen al heeft, want hoe waardevol zijn ze dan eigenlijk? 😉

Marketing Navigator
Samen nemen we de strategische basis van jouw marketing onder de loep.
Geen vaag advies of dikke rapporten, maar directe inzichten, richting en concrete vervolgstappen voor jouw organisatie.

Template Merkverhaal
Ben je klaar om jouw merk echt te laten spreken? Met dit Merkverhaal Template creëer je moeiteloos een verhaal dat perfect aansluit bij wie je bent, waar je voor staat en wat je doelgroep raakt.

Teamwaarden en HR tool
Van kernwaarden naar teamwaarden. Wat kun jij doen om de waarden tot leven te brengen. In het team en als individu. Interactieve oefening die zorgt voor verbinding in het team en met het merk.
Waarom kiezen voor de tools van Strategy?
- Ze helpen merken om terug te keren naar wie ze écht zijn
- Geen lange trajecten, maar spelenderwijs aan de slag
- Werk in co-creatie – samen met jouw team ga je aan de slag
- We maken van marketing iets wat mensen willen doen, niet “moeten”
Ervaringen

Rick Hammink
Hoofd Marketing en Communicatie | Gévier

Jolon van der Schuit
CEO | Rolande
“Als je iemand zoekt die out-of-the-box kan denken om je marketing strategie vast te stellen, maar dit wel op een gestructureerde manier doet met altijd het resultaat in het achterhoofd, dan moet je bij Leila zijn. En dan vergeet ik nog dat ze dit op een energieke, leuke en inspirerende manier doet. Bij Rolande helpt ze ons al jarenlang om onze marketing & communicatie strategie vast te stellen, deze te vertalen naar tactische planning en om tot een efficiënte uitvoering te komen. Wij zijn er trots op dat Leila dit al jaren voor ons doet!”

Harm Koningen
Eigenaar | Debo
“Iedereen laten doen waar die goed in is” Daar geloven wij in bij Debo. Tijdens de branding-sessie met Leila zijn wij door middel van een geweldige workshop uit onze comfortzone gehaald en hierdoor grenzeloos gaan nadenken. Het eindresultaat is van hoog niveau en beter dan verwacht, wij zijn klaar om grenzeloos te denken, te doen en te verbluffen. Thanks Leila.

Michel van Teijlingen
General Manager | Software One
“Binnen SoftwareONE zijn er wereldwijd 7 core values bepaald. Om deze meer te laten hebben we een Management Manifest gemaakt, samen met Leila. Het doel was om de 7 core values meer te laten spreken voor bestaande en nieuwe collega’s, maar ook een goed beeld te geven richting onze klanten wat voor bedrijf SoftwareONE is, immers zaken doen draait om zaken doen met mensen. We hebben het traject met Leila als zeer prettig ervaren met snel het gewenste resultaat. Dank Leila voor de samenwerking!”

Ramon Vial
Chief Commercial Officer | Optima Cycles
“Wij hebben Leila Mulder van Strategy Connectors uitgenodigd om samen met ons marketing, design en salesteam de merkwaarden en pay-off te formuleren voor een nieuw merk. De aanpak van Leila is professioneel, ze weet goed in te spelen op de behoeftes van de klant, maakt nieuwe markten zich snel eigen en laat bovendien het team onderdeel zijn van het proces. Door deze aanpak is ons gehele team betrokken geweest bij het bepalen van de merkwaarden en pay-off en is daarmee het draagvlak sterk.”
“Het belang van gedefinieerde merk- en kernwaarden wordt nogal eens onderschat, zeker in een prijselastische markt als de technische groothandel. Met nagenoeg gelijke assortimenten en dienstverlening is de uitwisselbaarheid groot. Het verschil is te maken door te handelen naar waarden waar je als organisatie voor staat. Bij Rensa waren deze waarden impliciet wel aanwezig, maar nergens verankerd in een merkmanifest. Onder bezielende leiding van Leila werden we uitgedaagd na te denken over “Waar staan we nu werkelijk voor.” Niet met ellenlange brainstormsessies en discussies, maar met een hands-on aanpak. De ware kracht van Strategy Connectors is vervolgens de vertaling naar een merkmanifest wat daadwerkelijk het impliciete verwoord.”