Begin bij het begin. And then make it work.

Scrollen

En dat klinkt natuurlijk als een ontzettend cliché, maar zijn clichés niet daarom juist clichés geworden? Omdat ze waar zijn? Daarom zit er een duidelijke volgorde in onze aanpak. We beginnen bij het begin. Altijd. Vervolgens pakken we de interne organisatie (want binnen beginnen is… juist. Buiten winnen.). Dan de klant (zonder klant geen business – snappen we). En tot slot het verhaal dat je gaat vertellen. Elke dag weer.

Zo ziet de aanpak van Strategy Connectors eruit

  1. Branding workshop. We duiken in jouw merk. Maken helder wat de waarden zijn, je missie en visie. We kijken naar de plek je je inneemt in het speelveld, kiezen een heldere positionering en een dito merkverhaal. Kortom: we leggen een sterke basis waarop je verder kunt bouwen. Aan je merk, je team, je business. Alles eigenlijk. 
  2. Internal branding. Je merk staat. Als een huis. Maar nu is het tijd om ervoor te zorgen dat iedereen die bij je werkt het snapt en voelt. Daarom gaan we met de verschillende teams aan de slag. Wat betekent het voor hun werkzaamheden? Wat wordt er van ze verwacht? Wat hebben ze nodig? Welke ideeën hebben zij?
  3. Klantproposities. Nu iedereen die bij je werkt snapt waar je voor staat en voor gaat, is het tijd om het verhaal naar je klant te brengen. Tijdens deze sessie(s) gaan we aan de slag met precies dit. Hoe brengen we het merk naar de klant. Welk verhaal vertellen we waar. Hoe doen we dat nu, welke stappen moeten we zetten en waar gaan e beginnen?
  4. Content met je content. Want zonder content is er niet zoveel om te delen… Dus we knippen je merk op een stukjes. Maken er verhalen van. Deelbare verhalen. Die we in verschillende vormen, op verschillende momenten en via verschillende kanalen kunnen delen met de wereld. We maken een contentkalender en denken na over HOE je dit in de praktijk gaat brengen en in leven gaat houden. Want de waan van de dag ligt overal op de loer, snappen we 😉
  5. Branding check-up. Alles op orde? Dan kun je los! Maar niet te los… want natuurlijk moeten we wel de samenhang borgen. Dat merk moet bewaakt worden! Los zand willen we niet. Daar helpen we je graag bij met onze maandelijkse check-ins. We toetsen wat er is, geven tips, inspiratie en feedback. Want we snappen dat ook jij gewoon heel druk bent en dat wordt er nog wel eens wat over het hoofd gezien. Niet erg! Maar als het vaak gebeurt dan wordt dat zorgvuldig opgebouwde merk, net zo hard weer afgebroken. En dat zou natuurlijk zonder zijn!
  6. OPTIONEEL: visuele identiteit. We vertalen jouw merk naar een nieuwe visuele identiteit die naadloos aansluit bij waar je als merk voor staat en voor gaat. Eventueel breiden we dit uit met fotografie. Zodat er niet alleen een duidelijke visuele stijl neergezet wordt, maar ook een krachtige beeldtaal. 

Andere interessante inzichten

Meer informatie
of kennismaken?

Bel 085 400 49 85 of mail naar info@strategyconnectors.nl.
Maar je mag natuurlijk ook het contactformulier gebruiken. You choose!